  • 1. Data: 2004-01-22 14:06:05
    Temat: [BPHPBK] Zdwojone przelewy
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Czy wam też przelewy poszły dwa razy?
    Według informacji z Banku "problem dotyczył tylko niewielkiej grupy
    klientów".

    ROhmek

  • 2. Data: 2004-01-22 14:20:17
    Temat: Re: [BPHPBK] Zdwojone przelewy
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Ohm <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy wam też przelewy poszły dwa razy?
    > Według informacji z Banku "problem dotyczył tylko niewielkiej grupy
    > klientów".

    Ech, żeby tak z wypłatą... :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 3. Data: 2004-01-22 15:29:55
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Ohm" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wam też przelewy poszły dwa razy?
    > Według informacji z Banku "problem dotyczył tylko niewielkiej grupy
    > klientów".

    Mniej istotne czy "poszly". Bardziej czy "wyszly" (z banku).

  • 4. Data: 2004-01-22 20:14:41
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    jo44 wrote:

    > Mniej istotne czy "poszly". Bardziej czy "wyszly" (z banku).

    Dla banku może istotne ale chyba nie dla klienta?
    Kiedy zrobił to ING półtora roku temu większość pieniędzy zaksięgował z
    powrotem do wieczora, resztę do rana.
    Czy BPH ma opory ze zwrotami?

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2004-01-22 23:26:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Czy BPH ma opory ze zwrotami?

    Może wzorują się na PKOBP? U nich jakiś czas temu przy wypłatach z bankomatu
    księgowało się dwa razy więcej niż wypłacone w rzeczywistości, ale bank nie
    widział w tym niczego nadzwyczajnego i twierdził na łamach GW, że
    poszkodowani klienci powinni się _sami_ zgłaszać, bo oni nie są w stanie
    stwierdzić, kto został poszkodowany...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-01-23 08:43:47
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Bogdan B. wrote:
    > Czy BPH ma opory ze zwrotami?

    Nie, oddali natychmiast. Czyli jestem na plusie :-)