  • 1. Data: 2005-08-09 13:56:23
    Temat: BPH zaczynam miec dosc..co radzicie?
    Od: "bphsucks" <p...@p...co>

    Witam,
    Mam konto firmowe w banku bph.. zaczynaja mi powli grac na nerwach, a
    dzisiaj juz wogole nastal kres mojej cierpliwosci. Pieknie cudnie.. nowy
    system weryfikacji uzytownika.. wpisuje 2 razy haslo i dostaje odpowiedz, ze
    jest ono niepoprawne.. wiec uparcie klepie je dalej. CUD za 3cim razem
    system mnie wpuscil... Teraz kolejna proba zalogowania.. i "Dostęp do
    bankowości internetowej został zablokowany" ..
    Moze podpowiecie gdzie teraz warto przeniesc konto?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-08-09 18:39:37
    Temat: Re: BPH zaczynam miec dosc..co radzicie?
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <ddachd$uuh$1@srv.cyf-kr.edu.pl> bphsucks napisal(a):

    > Moze podpowiecie gdzie teraz warto przeniesc konto?

    Jeli przeszkadza Ci autoryzacja to proponuję Citi
    wpisujesz numer karty kredytowej, czterocyfrowy pin od niej i już ....

    MSPANC

  • 3. Data: 2005-08-09 18:56:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski"
    > Jeli przeszkadza Ci autoryzacja to proponuję Citi
    > wpisujesz numer karty kredytowej, czterocyfrowy pin od niej i już

    ... i już twoje konto moze sie stac łupem hakerow :-)
    polecac najslabiej zabezpieczone konto - to trzeba miec tupet !
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-08-09 19:07:52
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <ddau8u$eq6$1@nemesis.news.tpi.pl> blad napisal(a):

    > Użytkownik "Jurek Zielinski"
    >
    > ... i już twoje konto moze sie stac łupem hakerow :-)
    > polecac najslabiej zabezpieczone konto - to trzeba miec tupet !
    > *** blad ***

    "Nie zauważył byś ironii nawet jakby podeszła i kopnęła cię w zadek"

    to z Sapkowskiego

  • 5. Data: 2005-08-09 23:47:44
    Od: "bphsucks" <p...@p...co>

    > Jeli przeszkadza Ci autoryzacja to proponuję Citi
    > wpisujesz numer karty kredytowej, czterocyfrowy pin od niej i już ....
    >
    > MSPANC

    Autoryzacja mi nie przeszkadza.. chyba nie doczytales mojego posta :)
    generalnie chodzi o to, ze autoryzacja dziala niezbyt poprawnie (
    przynajmniej dzisiaj tak bylo ) podawalem prawidlowe haslo, a mimo to system
    stwierdzil, ze jest bledne i zablokowal mi dostep... to sie nazywa
    zabezpieczenie !

  • 6. Data: 2005-08-10 09:54:18
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <ddbf66$a4d$1@srv.cyf-kr.edu.pl> bphsucks napisal(a):

> [...]
    > przynajmniej dzisiaj tak bylo ) podawalem prawidlowe haslo, a mimo to system
    > stwierdzil, ze jest bledne i zablokowal mi dostep... to sie nazywa

    Nie spotkałem się z takimi błędami, problemy z hasłem zawsze tkwiły
    po mojej stronie. A jeśli źle zrozumiałem to sorry.

    Jurek

  • 7. Data: 2005-08-10 19:49:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski"

    > Nie spotkałem się z takimi błędami, problemy z hasłem zawsze tkwiły
    > po mojej stronie. A jeśli źle zrozumiałem to sorry.

    widze, ze wiecej ludzi nie zauwazylo twojej ironii w polecaniu citi
    :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-08-12 09:56:04
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Potwierdzam że też mam problemy z logowaniem w nowy sposob w BPH pomimo
    wpisywania poprawnego hasła. Problem tkwi chyba w wielkich literach w hasle,
    jesli ja wpisuje te litery zawsze jest nieudane logowanie za 1-szym razem
    Pozdrawiam
    Użytkownik "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> napisał w
    wiadomości news:ddat99$nus$1@inews.gazeta.pl...

  • 9. Data: 2005-08-12 19:45:45
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <ddhrnr$pir$1@atlantis.news.tpi.pl> rusfli napisal(a):

> [...]
    > jesli ja wpisuje te litery zawsze jest nieudane logowanie za 1-szym razem

    A uzywasz tej klawiaturki czy wpisujesz ręcznie?
    Ja też mam duże litery i jak wykilkuję z tej wirtualnej (tam jest taki klawisz
    shift) to jest za kazdym razem OK

  • 10. Data: 2005-08-13 14:15:31
    Od: "bphsucks" <p...@p...co>

    "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> wrote in message

    > A uzywasz tej klawiaturki czy wpisujesz ręcznie?
    > Ja też mam duże litery i jak wykilkuję z tej wirtualnej (tam jest taki
    > klawisz
    > shift) to jest za kazdym razem OK

    Ja wpisuje normalnie.