  • 1. Data: 2005-05-11 07:26:30
    Temat: BPH nowy rekord
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    Witam,

    Niedawno pisałem o tym że BPH stosuje pirackie kursy przy przeliczaniu PLN
    na CHF do spłaty kredyty hipotecznego. Jak do tej pory było to tak :
    najwyższy kurs międzybankowy z dnia plus marża 0,0449. Okazuje się że teraz
    dodali sobie +0,0540, bo wczoraj najwyższy międzybankowy wyniósł 2.7020
    http://akcje.net/
    a mnie przeliczono ratę po 2.7560

    Ci to nie znają umiaru :(

    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2005-05-11 07:34:48
    Temat: Re: BPH nowy rekord
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "wojtaszek" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najwyższy kurs międzybankowy z dnia plus marża 0,0449. Okazuje się że
    > teraz dodali sobie +0,0540, bo wczoraj najwyższy międzybankowy wyniósł

    no nie przesadzaj
    powyzej 3 zl to jeszcze za CHF nie placiles wiec lepiej siedz cicho

    PiotR

  • 3. Data: 2005-05-11 07:35:33
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "wojtaszek" <w...@t...pl> napisała:

> [...]
    >dodali sobie +0,0540, bo wczoraj najwyższy międzybankowy wyniósł 2.7020

    Jak dla mnie, to wygląda na normalną marżę 2%. Nie widzę nic w tym
    dziwnego...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2005-05-11 07:36:39
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    > no nie przesadzaj
    > powyzej 3 zl to jeszcze za CHF nie placiles wiec lepiej siedz cicho
    >
    > PiotR

    No tak, ale kurs to ryzyko a marża jest pewna !!!

  • 5. Data: 2005-05-11 09:48:25
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

> [...]
    > najwyższy kurs międzybankowy z dnia plus marża 0,0449. Okazuje się że
    > teraz dodali sobie +0,0540, bo wczoraj najwyższy międzybankowy wyniósł

    Trzeba było wybrać Bank, który stosuje tabelę kursów NBP, np. PTF Bank.

    Netgater