  • 1. Data: 2012-01-11 10:41:17
    Temat: BGŻ Optima - rozpatrzyli pozytywnie
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    Witam.
    Dawno nie było nic na <temat>
    Kiedyś tu pisałem o moim handryczeniu się z nimi o odsetki za 2 doby w
    grudniu, gdy nie dało się założyć lokat.

    No i - uznali reklamację i odsetki wlali.
    Pewno moje handryczenie się było bardziej kosztowne, niż te parę zł
    odsetek, ale jak widać - da się i trzeba.

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-01-11 22:38:23
    Temat: Re: BGŻ Optima - rozpatrzyli pozytywnie
    Od: michalp <m...@i...pl>

    A ktoś może wie, czemu od maksymalnej kwoty, czyli 13500 na 6.48 liczą
    teraz 2.39 zł odsetek podczas gdy w grudniu liczyli 2.40?

    Michał

  • 3. Data: 2012-01-11 22:45:59
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-01-11 23:38, michalp pisze:
    > A ktoś może wie, czemu od maksymalnej kwoty, czyli 13500 na 6.48 liczą
    > teraz 2.39 zł odsetek podczas gdy w grudniu liczyli 2.40?
    >
    > Michał
    Rok 2012 to rok przestępczy (patrz: zmiana sposobu liczenia belki ;) )
    więc ma 366 dni a to daje 2.39 odsetek dziennie.

  • 4. Data: 2012-01-12 09:18:39
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    osa <o...@g...pl.ee> wrote on 2012-01-11_23:45

    > Rok 2012 to rok przestępczy (patrz: zmiana sposobu liczenia belki
    > ;) ) więc ma 366 dni a to daje 2.39 odsetek dziennie.

    Czy Ty nie wiesz czym się różni "przestępczy" od "przestępny", czy
    masz już takie stałe skojarzenia ? ;-)

    witrak()

  • 5. Data: 2012-01-12 11:02:08
    Temat: [OT]Re: BGŻ Optima - rozpatrzyli pozytywnie
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > Czy Ty nie wiesz czym się różni "przestępczy" od "przestępny", czy
    > masz już takie stałe skojarzenia ? ;-)
    >
    > witrak()

    Zeszły rok był z kolei wyborczy, może to się stąd wzieło ;-)

    yossarian