  • 11. Data: 2013-01-26 07:30:43
    Temat: Re: Aukcje Millennium - bawi się ktoś jeszcze?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu sobota, 26 stycznia 2013 01:04:50 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "Andrzej Kubiak" 15hv7g57s4l8a$....@4...net

    > No właśnie... Lokata to najprymitywniejszy sposób pomnażania
    >
    > pieniędzy. Czy nie należy wyjść nieco dalej i poeskpolorować
    >
    > lepsze (skuteczniejsze, dające większe zyski -- rzecz jasna
    >
    > po uwzględnieniu ryzyka) efekty?

    Fakt, np. giełda. Krótkoterminowych instrumentów jest bez liku

  • 12. Data: 2013-01-26 07:44:35
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-26 04:21, TrzyLinie pisze:

    > Jakie są cudowniejsze sposoby pomnażania środków od piątku do następnego
    > czwartku niż np. lokata na kilka procent?

    Kupić w sobotę auto od świeżo owdowiałej wdowy i sprzedać w niedzielę z
    zyskiem na giełdzie.
    Tudzież inne podobne typu "kupić tanio i sprzedać drogo". Np można
    kupić/sprzedać 100k$ na Forexie. Ryzyko? Tylko cieniasy mówią o ryzyku.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2013-01-26 13:29:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" e...@g...co

    : Fakt, np. giełda. Krótkoterminowych instrumentów jest bez liku

    Jednak warto mieć rozeznanie i rozumieć te instrumenty
    niemuzyczne -- aby zyskiwać szmal [na panienki] nie tracić.
    Grupie dziękuję za ostrzeżenie mnie przed Plichtą -- dzięki
    tym właśnie ostrzeżeniom nie ulokowałem części mych pieniędzy
    w złotym interesie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'