  • 1. Data: 2007-06-05 10:29:59
    Temat: Allekarta kredytowa i plus dla BZWBK
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Właśnie dzisiaj odebrałem. Całość załatwiona w tydzień.
    Wypełniłem formularz na www, później telefoniczna weryfikacja i
    potwierdzenie, że przyznali z takim a takim limitem (podpytałem i limit
    5k PLN uzyskać można spokojnie zarabiając 1,5k PLN netto mimo
    posiadania inny kk, nie pytałem jak to jest jak się ma kredyty). Po
    równo tygodniu wizyta w oddziale. Wszystkie papiery ładnie wydrukowane,
    zero pisania jak w ING, pokazałem dowód i przedstawiłem zaświadczenie
    o dochodach (nie trzeba na druku bankowym) odebrałem kartę i po wyjściu
    ją aktywowałem w bankomacie. Powiem szczerze sprawnie, bardzo sprawnie i
    zero problemów z uzyskaniem limitu jakiego potrzebowałem, aż dziwi że
    to wszystko w BZWBK, które na grupie raczej ma opinie "konserwy" ;)

    PS Po zalogowaniu się na www dostałem takie coś:
    "Możesz zrezygnować z zestawienia transakcji dla Twojej karty kredytowej
    w formie papierowej. W zamian uzyskasz możliwość otrzymywania darmowych
    powiadomień na telefon lub e-mail o terminie i kwocie spłaty. Jeśli
    zdecydujesz się na powyższą propozycję, użyj opcji Rezygnacja z
    papierowego zestawienia z listy rozwijanej."

    Czy te wyciągi elektroniczne są ok w razie jakbym chciał przenosić
    kartę? Znaczy zawierają to jedno wiążące zdanie? Lubie oszczędzać
    środowisko, ale nie chce mi się później latać do oddziału aktywować
    wyciągi papierowe.

    PS 2 RobertS - ty chyba w teście przeliczników zgłosiłeś swoją Visa
    BZWBK jak ona wypadła?

  • 2. Data: 2007-06-05 10:40:01
    Temat: Re: Allekarta kredytowa i plus dla BZWBK
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > kartę? Znaczy zawierają to jedno wiążące zdanie? Lubie oszczędzać
    > środowisko, ale nie chce mi się później latać do oddziału aktywować

    jezeli pytasz o odwolanie do art. 7a PB to na zestawieniu drukowanym go nie
    ma ("dokument nie wymaga stempla ani podpisu"), ale przeciez zawsze mozesz
    wydrukowac zestawienie przy pracowniku banku, w ktorym ubiegasz sie o nowa
    karte i on potwierdzi za zgodnosc...
    czy zestawienie papierowe nie jest przypadkiem platne? od dawna korzystam
    tylko z elektronicznego, lepiej to sprawdz, bo cos mi sie tak kojarzy...

    > PS 2 RobertS - ty chyba w teście przeliczników zgłosiłeś swoją Visa
    > BZWBK jak ona wypadła?

    VISA z BZWBK jest rozliczana w euro, za płatnosci w innych walutach niz
    euro i pln bank pobiera 3% za przewalutowanie - takie info jest w
    regulaminie karty czyli sie nie oplaca placic w egzotycznych walutach, poza
    tym uzywalem tej karty w Czechach i wyszla slabo w porownaniu z kantorami
    (gotowka) i znacznie gorzej niz MC z ING...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-06-05 11:10:24
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 12:40:01 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > tylko z elektronicznego, lepiej to sprawdz, bo cos mi sie tak kojarzy...

    W TOiP jest coś takiego co się z tym kojarzy:
    Generowanie zestawienia transakcji dla karty głównej - bez opłat

    O żadnych wyciągach nie ma wzmianki.

    I tak właśnie przeglądnąłem dokładnie jeszcze raz umowę i pojęcia
    nie mam, na którego mi okres rozliczeniowy ustawili?!

  • 4. Data: 2007-06-05 11:31:22
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W TOiP jest coś takiego co się z tym kojarzy:
    > Generowanie zestawienia transakcji dla karty głównej - bez opłat
    > O żadnych wyciągach nie ma wzmianki.
    oki, byc moze cos mi sie wydawalo...

    > I tak właśnie przeglądnąłem dokładnie jeszcze raz umowę i pojęcia
    > nie mam, na którego mi okres rozliczeniowy ustawili?!
    dla kart z BZWBK zawsze okres rozliczeniowy rozpoczynal sie 1. dnia
    miesiaca, a data splaty wypadal w okolicach 21. nastepnego miesiaca, moze
    dotyczy to wszystkich ich kart, a moze jest opcja wyboru? nie zmienialem,
    bo mnie takie rozwiazanie zadowalalo...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-06-05 12:09:55
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > dla kart z BZWBK zawsze okres rozliczeniowy rozpoczynal sie 1. dnia
    > miesiaca, a data splaty wypadal w okolicach 21. nastepnego miesiaca,

    Być może przed wojną tak było... ;)

    > moze
    > dotyczy to wszystkich ich kart, a moze jest opcja wyboru? nie zmienialem,
    > bo mnie takie rozwiazanie zadowalalo...

    A nie lepsza spłata po otrzymaniu piieniążków od pracodawcy?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2007-06-05 12:11:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > poza tym uzywalem tej karty w Czechach i wyszla slabo w porownaniu z
    kantorami
    > (gotowka)

    A mi podczas długiego weekendu kolejny raz lepiej niż w kantorach
    (Słowacja)...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2007-06-05 12:28:55
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Być może przed wojną tak było... ;)

    > A nie lepsza spłata po otrzymaniu piieniążków od pracodawcy?

    A wiesz, nie moge na ich stronach ani w refulaminach znalezc nic na ten temat.
    Mozesz podac dni w ktorych zaczynaja sie okresy rozliczeniowe, jesli jestes
    zorientowany?

  • 8. Data: 2007-06-05 12:34:42
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 14:09:55 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Być może przed wojną tak było... ;)

    Czyli teraz jak jest bo zalogowałem się do www, ale tam też nic nie ma.

    > A nie lepsza spłata po otrzymaniu piieniążków od pracodawcy?

    Zależy, która karta do czego służy i jak często jest używana.

  • 9. Data: 2007-06-05 12:35:03
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A nie lepsza spłata po otrzymaniu piieniążków od pracodawcy?

    niby lepsza, ale ja splacam zawsze przed wyplata - tak juz przywyklem,
    poza tym okresy rozliczeniowe mi sie nie myla, wiem ze najwieksze zakupy
    mam robic tuz przed poczatkiem nowego okresu rozliczeniowego ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-06-05 12:40:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Mozesz podac dni w ktorych zaczynaja sie okresy rozliczeniowe, jesli
    jestes
    > zorientowany?

    Nie wiem jak jest teraz...
    Parę lat temu 3-4?, daty spłaty były do wyboru co 5 dni. Ustawiłem na
    10-tego (w rzeczywistości są przesunięcia 2-3 dniowe), bo wypłatę mam zwykle
    dzień wcześniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret