  • 31. Data: 2009-06-21 08:42:41
    Temat: Re: Alior podwyższa oprocentowanie lokaty nocnej z 6,5% na 8% :)
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 23:26:27 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ja nie mam w pracy takiego problemu. Potrzebuję coś załatwić to wychodzę.

    Ja niby też mogę, ale dojazd do centrum i powrót w godzinach pracy to
    godzina z głowy. No i ja chcę z oddziałem mieć jak najmniej doczynienia.

    > A bank ma być "marmurowy", a nie wyglądać jak stoisko do rozdawania
    > ulotek w centrum handlowym.

    Proponuje private banking.

    --
    Kojer

  • 32. Data: 2009-06-21 09:19:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Kois pisze:
    > Ja niby też mogę, ale dojazd do centrum i powrót w godzinach pracy to
    > godzina z głowy. No i ja chcę z oddziałem mieć jak najmniej doczynienia.

    Ja pracuje w Centrum, do Aliora mam 5 minut.

    Poza tym skoro nie chcesz mieć do czynienia z oddziałem to kwestia
    dostępności oddziału nie stanowi żadnej wady/zalety.

    > Proponuje private banking.

    Wystarczy mi zwykły, w miarę porządny oddział.

    --
    Mithos

  • 33. Data: 2009-06-21 09:24:13
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 11:19:23 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ja pracuje w Centrum, do Aliora mam 5 minut.

    Ale nie każdy tak ma.

    > Poza tym skoro nie chcesz mieć do czynienia z oddziałem to kwestia
    > dostępności oddziału nie stanowi żadnej wady/zalety.

    "Jak najmniej" niestety nie oznacza wcale. Czasami niestety trzeba.

    --
    Kojer

  • 34. Data: 2009-06-24 16:56:07
    Od: plusz <p...@g...com>

    po prostu bierz wzór z www.KalkulatorLokat.pl

    --
    plusz

  • 35. Data: 2009-06-28 14:46:39
    Od: Bogusław Faja <z...@y...net>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 08:00:26 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

> [...]
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=87,Oprocentowanie-l
    okaty-nocnej-podwyzszone-do-8-procent

    http://lepszalokata.pl