eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior marzeń - bank w jakim jego prezes chciałby mieć konto › Alior marzeń - bank w jakim jego prezes chciałby mieć konto
  • Data: 2008-11-19 06:47:11
    Temat: Alior marzeń - bank w jakim jego prezes chciałby mieć konto
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Nie było chyba na grupie a przynajmniej ja nie widzę pobieżnie
    przeglądając nieodległą historię. W przekroju jest wywiad z dwoma
    prezesami nowopowstałych banków: Allianz i Alior. O ile wywiad z prezesem
    Allianz to takie gadanie o leśniczym i niczym, o tyle prezes Aliora
    rzucił kilka informacji, o których na grupie chyba nie było.

    http://przekroj.pl/wydarzenia_kraj_artykul,3525.html

    Niestety linki z do konkretnych wywiadów są zwalone (przynajmniej u
    mnie), więc jak ktoś ma gazetę pod nosem to może zrobi zrzut gdzieś na
    imageshack or sth.
    Z ciekawszych rzeczy o Aliorze: jest to całkowicie polski bank, ma mówić
    klientowi ile za danym produkcie zarobi, mają być dwie kk samochodowa
    (zwrot częsci kosztów za paliwo) i lotnicza gdzie punkty są zbierane i
    można je wymianiać na loty wszystkimi liniami (nie znam tematu czy to M&M
    czy coś innego), nazwę Alior wymyśliła Pani Zalewska, nie pamiętam
    imienia, i ona nic nie oznacza a aniołka wymyślił prezes Sobieraj. To
    wszystko co zapamiętałem a że czytałem wczoraj a w zasadzie dzisiaj w
    nocy to nie ręcze, że czegoś nie pokręciłem ;)

    Xenocide