  • 11. Data: 2003-11-18 16:05:48
    Temat: Re: Aktualizacja danych w mbanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 18 Nov 2003 14:41:59 +0100, w <bpd7hk$k83$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > A to nie mozna przez telefon? Wiem, ze to glupie pytanie, bo dodzwonic
    > sie nie mozna :-P

    Można, ale trzeba potwierdzić pisemnie :D.
    Ja zgłosiłem przez telefon, zanotowali to w systemie -- na moją zgubę. Teraz
    jestem "pozbawiony wszelkich praw ;)" dopóki nie dostaną tego na piśmie.

    > To w mBanku nie mozna zakladac subkont od reki przez wuwuwu?

    Generalnie tak. Ale mbank odnotował zmianę mojego nr dowodu, a nie otrzymał
    jeszcze pisma. Przez te czas nie mogę nic takiego zrobić.

    (To też teoretycznie, bo jednak Fundusze mi otworzyli :D )

  • 12. Data: 2003-11-18 16:11:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 18 Nov 2003 14:47:21 +0100, w <bpd7v6$a8p$2@sunflower.man.poznan.pl>,
    Azazell <a...@g...pl> napisał(-a):

    > wszystko zależy od Pani operatorki. Jedna mi odmówiła założenia eMax
    > póki nie będą mieli nowego pisma z i ksera dowodu (nieopatrznie się
    > głupi przyznałem dio zmiany dowodu) dla innej Pani nie stanowiło to
    > problemu,

    Niestety, już 2 razy zakończyło się to niepowodzeniem

    > bo i niby co ty ma stanowić proble skoro konto i tak jest
    > aktywne. A nie możesz nakłamać, że nic się nie zmieniło?

    I powiem, że tamta poprzednia mlinka najwyraźniej coś pomyliła?? Zresztą ja już
    im wysłałem skan nowego dowodu przy okazji otwierania Funduszy, ale to im _nie
    wystarcza_.

    PS. No i właśnie teraz sobie przypomniałem, że wysłałem im teraz samo pismo o
    zmianie (bo skan już mają) -- bo założyłem, że skana nowego dowodu nie zgubili.
    :]

  • 13. Data: 2003-11-18 22:09:28
    Od: "Secio" <W...@p...gazeta.plTO>

    Radosław Popławski wrote:
    > Wysłałem mbankowi pismo informujące o zmianie mojego dowodu
    > osobistego (numer).
    >
    > mBank jest taki zdolny, że nie mogę przez telefon nie mogę założyć
    > kolejnego rachunku, dopóki nie dostaną mojego oficjalnego pisma.
    >
    > Już minął tydzień, a oni dalej nie dostali mojego pisma. Nie żeby
    > otwarcie subkonta było czymś super-ważnym, ale trochę mi to
    > komplikuje życie. Ile czasu zajmuje im przeczytanie mojego pisma??

    Ja wyslalem takie pismo 13 listpada, wczoraj juz bylo wprowadzone do
    systemu, ze doszlo, ale na zaktualizowanie danych potrzebuje jeszcze dwoch
    dni roboczych w/g mLinki.

    Pzdr,
    Mariusz

  • 14. Data: 2003-11-19 12:02:51
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    >Tue, 18 Nov 2003 14:47:21 +0100, w <bpd7v6$a8p$2@sunflower.man.poznan.pl>,
    >Azazell <a...@g...pl> napisał(-a):
    >

    >Niestety, już 2 razy zakończyło się to niepowodzeniem

    Widać na moje szczęście ja trafiłem na jakąś wyjątkowo niedouczoną :-)
    A.