  • 1. Data: 2003-03-13 08:58:27
    Temat: "Akceptowalność" karty MasterCard Electronic
    Od: "Michal Pajak" <p...@N...gazeta.pl>

    Jak to jest z akceptowaniem karty MC Eletronic. Wszędzie pisze tylko, że jest
    akceptowana w środowisku elektronicznym. Czy mam rozumieć, że jest akceptowana
    w elektronicznych POS-ach (w uproszczeniu: tam gdzie akceptują Visę Electron,
    tam też MC Electronic)? Patrząc na naklejki na różnych punktach, MC Elec
    pojawia się bardzo rzadko.
    Interesuje mnie to, bo zastanawiam się nad kartą kredytową PKO BP, a Vise
    Electron już mam i chciałbym coś w innym systemie.

  • 2. Data: 2003-03-13 09:12:48
    Temat: Re: "Akceptowalność" karty MasterCard Electronic
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michal Pajak wrote:
> [...]
    > Interesuje mnie to, bo zastanawiam się nad kartą kredytową PKO BP,
    > a Vise Electron już mam i chciałbym coś w innym systemie.

    Na zelazku ci nie przejdzie - czyli w taksowce nie zaplacisz czy w
    jakis malych sklepikach - ale wszedzie indziej nie ma problemu (czyli
    tam gdzie VE i Maestro)

  • 3. Data: 2003-03-13 09:34:19
    Temat: Re:
    Od: "Michal Pajak" <p...@N...gazeta.pl>

    Dziękuję za informację. Jest tak jak myślałem.

  • 4. Data: 2003-03-13 11:28:35
    Od: m...@o...pl

    > Jak to jest z akceptowaniem karty MC Eletronic.

    A który polski bank wydaje coś takiego?

    m23m

  • 5. Data: 2003-03-13 11:50:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>