  • 21. Data: 2012-08-28 20:22:00
    Temat: Re: AG z od strony naszego podwórka
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-08-28 19:46, m pisze:
> [...]
    2zr%C3%B3%C5%BCnicowanie+dla+pakiet%C3%B3wc%C3%B3w%2
    2&btnG=Szukaj&sitesearch=groups.google.com)

    > A to ciekawe, jestem niemal pewien że kopiowałem i wklejałem.
    >
    > Poprawiłem i link
    > http://groups.google.com/groups/search?safe=off&q=%2
    2zr%C3%B3%C5%BCnicowanie+dla+pakietowc%C3%B3w%22&btn
    G=Szukaj&sitesearch=groups.google.com
    > - pokazuje ... post na który odpisuję. Postu o którym mowa - nie.
    >
    > Więc, coś tam znalazło, ale żeby to wyszukiwanie działało - to nie
    > powiem :).
    >
    > p. m.

    wysil się jeszcze trochę i kliknij w wynikach wyszukiwania link do
    pl.biznes.banki - google wyszukał 19 różnych postów
    czy naprawdę trzeba wszystko pokazać palcem?

    AG z od strony naszego podwórka
    pl.biznes.banki - 19 posts - 11 authors - Last post: 7 hours ago
    A ja właśnie spróbowałem wyszukać post o temacie "mBank i zachęta do
    przejścia
    na pakiety" frazą "zróżnicowanie dla pakietowców" (link: ...
    http://groups.google.com/g/0467feea/t/a80d79cb834786
    5a/d/1eebd3892188f5e9

  • 22. Data: 2012-08-28 21:15:10
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.08.2012 20:22, news.home.net.pl pisze:
    2zr%C3%B3%C5%BCnicowanie+dla+pakietowc%C3%B3w%22&btn
    G=Szukaj&sitesearch=groups.google.com

    > wysil się jeszcze trochę i kliknij w wynikach wyszukiwania link do
    > pl.biznes.banki - google wyszukał 19 różnych postów

    Wyszukał wątek, zawierający 19 różnych postów. Wątek *inny* niż ten
    którego na próbę szukałem. Wątek, w którym piszę jak szukałem tego
    którego szukałem na próbę :).

    Dalekie jest to do wyszukiwania w treści. Nazwałbym to raczej
    częściowo/losowym znalezieniem na odpierdol jednego wątku, nie wiedzieć
    wg jakich kryteriów wyróżnionego, pasującego do zadanego pytania.

    > czy naprawdę trzeba wszystko pokazać palcem?

    No najwyraźniej. Tobie.

  • 23. Data: 2012-08-28 21:28:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

> [...]
    2&btnG=Szukaj&sitesearch=groups.google.com)

    > Owszem, wyszukuje jakąś stronkę (jedną!) która jest bramką www->usenet, ale w

    A możesz podać MID tego postu, o którym piszesz?

    Bo Google nawet po tytule takowego nie znajduje...

    Piotr

  • 24. Data: 2012-08-28 21:34:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.08.2012 21:28, PiotRek pisze:
    > Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    2zr%C3%B3%C5%BCnicowanie+dla+pakiet%C3%B3wc%C3%B3w%2
    2&btnG=Szukaj&sitesearch=groups.google.com)

    > A możesz podać MID tego postu, o którym piszesz?

    MID są niewygodne ostatnio, ale dam linki:

    https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/
    pl.biznes.banki/5wRE1M1qBoA
    - i już widać o co chodzi. W drugim poście wątku, widać że google nie
    umie sobie rozkodować postu K.Jońcy.

    Więc, być może, powinienem odszczekać to co napisałem że google nie
    umie, ale nie chce mi sie już tego sprawdzać dzisiaj :)

    > Bo Google nawet po tytule takowego nie znajduje...

    Cały google, cały on.

    p. m.