  • Data: 2003-11-04 18:00:34
    Temat: A moze jakies rabaty antybelkowe?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wyobrazmy sobie taka sytuacje - mam w banku jakies pieniadze. Bank
    wyplaca mi odsetki od tej kwoty i fruuu - 20% belkowego. Rownoczesnie
    bank pobiera ode mnie oplaty za rozne uslugi - prowadzenie konta,
    przelewy, karty kredytowe...

    A teraz wyobrazmy sobie, ze bank daje mi o 20 zl mniej odsetek, ale i
    o 20 zl mniej bierze oplat. Bankowi za jedno, a ja jestem 4 zl do
    przodu.

    I teraz pytanie - ktore banki tak dzialaja, ze w zamian za trzymanie w
    banku wiecej niz X zl mam jakies ulgi w oplatach? Wiem, ze niektore
    oplate za samo posiadanie konta uzalezniaja od salda - czy jest cos
    wiecej?

    MJ