Szukana fraza: Autor: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Znaleziono: 1984 wiadomości
-
Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
2006-08-30 16:26:17 autor: Wojciech Nawara
wk napisał(a): > Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali. > Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z > prosba o niepobieranie oplaty ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
2006-08-30 16:28:49 autor: Wojciech Nawara
wk napisał(a): > Czegos takiego jak nieuprawnione przepisywanie danych karty robic nie wolno. > Myslisz ze po co czesc numeru karty na slipie i na wyciagu jest > ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
ubezpieczenia KK Millennium
2006-08-30 18:27:00 autor: Wojciech Nawara
Czy dysponuje ktoś z koleżeństwa elektroniczną wersją OWU ubezpieczeń pakietu podstawowego do kart kredytowych Millennium? Chodzi mi o te ubezpieczenia ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: ubezpieczenia KK Millennium
2006-08-30 19:25:29 autor: Wojciech Nawara
k...@g...pl napisał(a): > Kiedyś dostałem taką wersję ale jeszcze za czasów ubezpieczeń w > PZU. Najlepiej poproś o dokumenty poprzez pocztę wewnętrzną. W ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: bankomat euronetu
2006-08-30 19:26:55 autor: Wojciech Nawara
RobertS napisał(a): > i co, w USD wyplaca ? ;-)) Nie, ale stan konta podał mi w dularach :-)))) [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: ubezpieczenia KK Millennium
2006-08-31 14:10:48 autor: Wojciech Nawara
Slawek Kos napisał(a): > Spróbuj 0-801-121-000 Sprawdzałem - odsyłają do oddziału. [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: ubezpieczenia KK Millennium
2006-08-31 14:12:57 autor: Wojciech Nawara
Radoslaw Dabrowski napisał(a): > W regulaminie kart kredytowych (Na stronie z Twojego linku wejdź w > dokumenty do pobrania) jest pkt. 26, który stanowi o ubezpieczeniach (po ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: Bankomaty a GPRS
2006-09-01 16:36:34 autor: Wojciech Nawara
Leszek napisał(a): > podstawiac podróbki dla zczytywania kart). Błąd 190 - zgłoś obsłudze. > Obsługa (sklepu) nic nie wiedziała o zgłaszaniu im błędów. Kierowniczka > ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: PKO BP i Inteligo
2006-09-02 06:49:09 autor: Wojciech Nawara
LM napisał(a): > Jeżeli chodzi o wpłaty w okienku - tak. Pieniądze od razu są na koncie > Inteligo. Nie tylko wpłaty w okienku. W ogóle transfery między PKO a inteligo (w ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Re: Karta przedplacona i dziwny przypadek :)
2006-09-02 07:25:35 autor: Wojciech Nawara
Robert Tomasik napisał(a): > Nie każda transakcja jest sprawdzana na okoliczności posiadania środków > na rachunku. Kartą electronic use only - każda. [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki