-
Płatności zbliżeniowe w Polsce rosną dynamicznie
... spożywcze (89% wskazań), transport publiczny (78% wskazań), kioski i salony prasowe (67%), sport i rekreacja (56%), supermarkety i obiekty kulturalno-rozrywkowe (po 44%), a także segment sprzedaży samoobsługowej (33% wskazań). Od momentu wdrożenia pierwszej karty w technologii MasterCard PayPass bardzo mocno wspieramy rozwój sieci ... 2013 roku. Kolejne ...
-
Wydatki świąteczne Polaków - jak się kształtują?
... spożywcze zakupi właśnie tam. W 2012 roku odsetek ten wynosił 28%. Rośnie natomiast udział tradycyjnych sklepów spożywczych - z 46% w 2013 r. do 51% obecnie. Zainteresowanie zakupami w hipermarketach spadło zaś z 57% w 2013 ... - w tym roku 41% osób będzie szukało prezentów w sieci (w 2012 r. było to 29%). Poszukiwania to jednak niekoniecznie kupno i ...