-
Oferta publiczna i niepubliczna: jakie różnice?
... . Na jej przeprowadzenie są dwa sposoby: oferta publiczna lub niepubliczna. Oferta publiczna Oferta publiczna to udostępnianie, więcej niż 149 osobom lub nieoznaczonemu ... , takich jak najczęściej: firma doradcza, kancelaria prawna, audytor czy agencja reklamowa. Za pośrednictwem Oferującego emitent przekazuje prospekt emisyjny lub memorandum ...
-
Oferta kredytowa BZ WBK będzie bogatsza
... podstawowa stopa procentowa wynosi 3,5 proc. i tak niska jeszcze w historii nie była. Czy oferta na stałą stopę procentową BZ WBK spotka się z zainteresowaniem? Wiele zależy ... euro na 30 lat na ok. 6,5 proc., nie pomogła nawet duża kampania reklamowa. Zainteresowanych nie było też w BPH Bank Hipoteczny, gdzie gwarancja oprocentowania dotyczyła tylko ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking
... trwania lokaty zweryfikujmy informacje podane przez doradcę przy jej zakładaniu i kiedy coś wzbudza nasze wątpliwości zgłaszajmy reklamację. Szczegółowe wyniki badania 1. Oferta dla klienta lojalnego oszczędzającego przez ostatnie 12 miesięcy Poniższe wykresy ilustrują orientacyjną wysokość kwoty uzyskanych odsetek dla klienta, który rozpoczął ...
-
Produkty finansowe dla kobiet
... X podąża za potrzebami swoich klientów. Promocyjne stawki oprocentowania lokat przedstawiane w reklamach miewają zaskakującą moc przyciągania nowych klientów. I choć zwykle ostateczna oferta wcale nie jest tak atrakcyjna, to zamierzony cel zostaje zrealizowany. Banki czy Towarzystwa Ubezpieczeniowe starają się również tworzyć produkty skierowane ...
-
Depozyty bankowe: SKOK-i królują
... i Bank Millennium lokaty 2-letnie). Lokacie ING towarzyszyła kontrowersyjna kampania reklamowa, dzięki której o ofercie banku z lwem mówiono długo i głośno. Jednak ... ograniczeniach, jeśli zdecydujemy się na lokowanie środków, w którymś z mniejszych SKOK-ów. Oferta spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych na polu lokat jest o tyle atrakcyjna, ...
-
Bankowość osobista Concerto w Kredyt Banku
... %, konto osobiste Ekstrakonto Concerto 7% oraz ...koncerty. Nowa Bankowość Osobista – Program Concerto to oferta skierowana do klientów spełniających kryterium 7 tys. wpływów na rachunek lub 200 tys. aktywów. Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa w prasie, Internecie oraz w placówkach banku w całej Polsce. Ponad pół roku trwały ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking VIII 2014
... Jednogwiazdkowe w łącznym zestawieniu są także PKO Bank Polski, Deutsche Bank i BPS. Aktywność reklamowa nie przekłada się w tych przypadkach na jakość oferty. Przydatne linki: - Lokaty bankowe - ... 10 tys. zł, przy założeniu, że w danym miesiącu wybierana jest najlepsza oferta bez względu na kanał dystrybucji i bez względu na konieczność spełnienia ...
-
Konto osobiste w banku nie tak łatwo przenieść?
... mu raczej do "dadzą możliwość", o ile klient spełni dodatkowe warunki. Oferta przeniesienia konta skierowana jest raczej dla osób, które korzystają z rachunku ... innego banku, jak również bezproblemowego wydania nowej karty do bankomatu. Agresywna kampania reklamowa BPH przyniosła jednak efekt w postaci znacznego zwiększenia ilości rachunków. Cel ...
-
Karty płatnicze specjalnego przeznaczenia
... uwagę ma zwracać marketingowe opakowanie, czyli karta o specjalnym wizerunku czy kampania reklamowa z udziałem kobiet. Tym tropem poszedł również Bank Millennium, który rozszerzył ... klientów niesie rzeczywiście większe korzyści niż standardowa oferta w innych bankach. Bonusy które zapewnia taka specjalna oferta należy po prostu wycenić. Można policzyć ...
-
Nowe ROR-y w ofercie PKO BP
... Wprowadzeniu do oferty PKO Banku Polskiego nowych produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa we wszystkich mediach, której twarzą został Szymon Majewski. Reżyserem dwóch ... za zakup mediów dom mediowy Universal McCann. Emisja spotów rozpocznie się 12 marca. Oferta produktowa PKO Banku Polskiego to element realizowanej Strategii „Lider” na lata ...
-
Czy rolnicy są skazani na banki spółdzielcze?
... banków komercyjnych jest przeogromna – wspieranie zjazdów i konferencji rolniczych, sponsoring, współpraca z organizacjami rolniczymi, telemarketing, Internet, powszechna ofensywa reklamowa. Skierowana do nich oferta także nie jest gorsza, a nierzadko znacznie lepsza, niż ta w spółdzielczości bankowej – kredyty wpisane w programy unijne, powiązane ...
-
Jak inwestować kiedy rośnie inflacja?
... przekonywać się do tego produktu. Nie ułatwia im tego bardzo skromna oferta, jaka dostępna jest na krajowym rynku. W chwili obecnej tylko trzy towarzystwa ... jak: atrakcyjne programy inwestycyjne, niskie koszty zarządzania oraz skuteczna kampania reklamowa. Miłym akcentem obecnej oferty inwestycyjnej planu regularnego AXA jest wykup w pierwszym ...
-
Liczba ROR w Polsce: PKO BP wciąż liderem
... otworzył 62 tys. nowych kont. W tym przypadku pomogła niewątpliwie bardzo intensywna kampania reklamowa i prowadzone przez bank działania marketingowe. Wzrost liczby rachunków w bankach ... dla reszty rynku na drenowanie kieszeni klientów. W wielu instytucjach oferta uległa znacznemu pogorszeniu. W ostatnich miesiącach powrócił także temat wykluczenia ...
-
Pożyczka konsolidacyjna w Citi Handlowy
... może zostać Klientowi udzielona, ustala Bank na podstawie dokładnej analizy zdolności kredytowej. Oferta jest indywidualnie dopasowywana do potrzeb, przy rzetelnej analizie profilu pożyczkobiorcy. Przy współpracy ... poręczenia, czy przedstawienia dodatkowych zabezpieczeń. Wprowadzeniu oferty pożyczki konsolidacyjnej towarzyszy kampania reklamowa, ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w III kw. 2015 r.
... dniach października na Deutsche Börse miały miejsce znaczące oferty spółek: Covestro (spin-off giełdowej spółki Bayer) o wartości 2,6 mld euro, Scout24 (branża reklamowa) oraz CHORUS Clean Energy (operator farm wiatrowych i solarnych). Na kolejnych miejscach uplasowały się giełdy: BME (Hiszpania), gdzie odnotowano 8 ofert o łącznej ...