-
Boże Narodzenie z pandemią w tle. Polacy tną wydatki
... pojawiające się już w mediach świąteczne spoty reklamowe. Niektórzy z nas zaczęli już nawet planować gwiazdkowe wydatki. W najnowszej ... mężczyźni (24,2 proc.) to w obu grupach była najpopularniejsza. Kobiety częściej wskazywały również na kosmetyki, perfumy (21,5 proc. kobiet vs. 14,4 proc. mężczyzn), biżuterię (12,4 proc. kobiet vs 3,2 proc ...
-
Debiut VABUN SA na NewConnect
... i wystąpień publicznych; zasad udzielania wywiadów w radiu i TV; kształtowania wizerunku w mediach; budowania i roli public relations. na rynku kosmetycznym, na którym zajmuje się dystrybucją kosmetyków dla mężczyzn i kobiet, sygnowanych marką „RM Vabun”, które to kosmetyki są opracowywane przez Emitenta i zlecane zewnętrznym podmiotom do produkcji ...
-
Bankowość mobilna - kobiety kontra mężczyźni
... . 40% mężczyzn), kosmetyki (41% kobiet vs. 25% mężczyzn) oraz leki i suplementy diety (17% kobiet vs. 15% mężczyzn). Płeć różnicuje też korzystanie z mediów społecznościowych. Z Facebooka korzysta o 11 % więcej kobiet niż mężczyzn (78% kobiet vs. 67% mężczyzn), kobiety częściej też publikują w mediach społecznościowych zdjęcia ...