-
Bankowość elektroniczna nie wystarcza. Klienci potrzebują oddziałów
... to firma doradcza Kearney, a wyniki swojej analizy zebrała w najnowszym raporcie "European Retail Banking Radar". Opracowanie ... . klientów szuka informacji i analizuje produkty zdalnie, aby następnie proces zakupu dokończyć w oddziale lub call center. Z tego względu banki muszą starannie ustalać priorytety swoich inwestycji cyfrowych, rozumiejąc, ...
-
Spółka SARE S.A. debiutuje na GPW
... notowana na Głównym Rynku oraz 1 debiut na tym rynku w 2016 roku. Firma od 10 lat działa na rynku szeroko pojętego e-marketingu i wsparcia sprzedaży. Informacje o ... w kierunku integrowania i zarządzania wielokanałową komunikacją marketingową integrującą systemy typu: call center, CRM, ERP, drukarnie cyfrowe, platformy sklepów internetowych. Flagowym ...
-
Unima 2000 - kolejny debiut na GPW
... dostawca i integratorem technologii teleinformatycznych na polskim rynku. Firma posiada status "Silver Business Partner" światowego lidera i potentata - koncernu ... systemy telekomunikacyjne, w tym rozwiązania IP; · Aplikacje wsparcia sprzedaży (call center, contact center); · Projekty integracyjne; · Umowy serwisowe. Cena emisyjna akcji wynosiła 12 ...
-
Emisja obligacji: tylko deweloperzy i banki?
... zamierza pożyczyć pieniądze Voicetel Communications, spółka świadcząca usługi wspomagające działalność call center. Drugą już emisję przeprowadziła spółka zależna Bikershop, dystrybutora sprzętu sportowego. Na przejęcia spółek 15 mln zł planuje pozyskać Loyd, firma świadcząca usługi z zakresu human resources. Okazje do dywersyfikacji portfela można ...
-
Jaki bank najlepszy dla firmy?
... wybrać najkorzystniejszą ofertę, najlepiej odpowiadającą potrzebom konkretnego przedsiębiorstwa? Firma jednoosobowa Dla większości działalności jednoosobowych, najważniejszym ... pozwalają na przewalutowanie środków. Dostęp do rachunku on-line, czy za pośrednictwem call center z każdego miejsca na świecie, jest również mile widziany. Dla klientów ...
-
Outsourcing usług w długach. Zadłużenie firm to ponad 155 mln zł
... agencje pracy tymczasowej uzbierały 29 mln zł nieuregulowanych zobowiązań. Jedna firma nie zapłaciła średnio 19,9 tys. zł, a problemy finansowe ma 1,5 tys. z nich. ... specjalizujące się w obsłudze administracyjnej biur, jak prowadzenie recepcji, księgowości, call center oraz archiwizowanie i niszczenie dokumentów, muszą kontrahentom oddać 18,6 mln ...