-
PayPal: m-commerce rośnie w siłę
... przy pomocy urządzeń przenośnych. I chociaż dziś ich udział w całym rynku e-commerce wynosi ok. 4%, to według przewidywań Ipsos, już w 2015 r. przekroczy 12% ... ogranicza? Poza znaczącym potencjałem wzrostu, autorzy badania Ipsos identyfikują również główne bariery w rozwoju m-commerce w Polsce oraz wskazują najlepsze, według badanych, metody wsparcia ...
-
Płatności mobilne: najnowsze trendy
... w pełni cyfrowej gotówki. Dzięki zastosowaniu zupełnie nowych rozwiązań mogliśmy przekroczyć bariery i ograniczenia, które do tej pory generował system. Wyeliminowaliśmy pośredników na ... już porównują ceny albo korzystają ze sklepów internetowych. Szybki rozwój e-commerce w sklepach FMCG w najbliższych latach sprawi że po prostu wygodniej będzie ...
-
Zaciągamy najwyższe pożyczki gotówkowe od 8 lat
... sztuk. – Rynek pożyczkowy dojrzał, ale jednocześnie napotkał już prawdopodobnie na bariery dalszego rozwoju. Wzrost zamożności klientów sektora pożyczkowego w okresie, ... dla instytucji pożyczkowych. Mogą o tym świadczyć także wyniki badań e-commerce, przeprowadzonych przez Gemius Polska. Ciekawych wniosków dostarcza analiza dochodów gospodarstw ...
-
Zakupoholizm, hazard, kredytoholizm prowadzą do długów. Jak zapobiec finansowej katastrofie?
... się samo kupowanie – a takie możliwości daje nam dziś przede wszystkim Internet. Dynamiczny rozwój platform e-commerce sprawia, że każda rzecz jest na wyciągnięcie ręki, bez wychodzenia z domu. Do ... zauważamy, że zdarza nam się kupować pod wpływem chwili, to stawiajmy sobie „bariery” – np. umówmy się ze sobą, że jeśli coś nam się spodoba, to nie ...