-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... małe agencje marketingowe muszą być o krok przed klientem, dostarczać nieszablonowych pomysłów i wyróżniać się elastycznością, dodaje Ewelina Gieros, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Krewcy Krawcy. Podczas kryzysu działania dodatkowe, kreatywne i nieszablonowe, ale wzmacniające rozpoznawalność marki i jej główny przekaz, są eliminowane jako ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... . Ze względu na swoją specyfikę Internet jest najtańszym i najlepiej sprofilowanym kanałem komunikacji. Your Image S.A. jest połączeniem agencji PR, agencji reklamowej oraz agencji interaktywnej. Współdziałanie tych elementów pozwala świadczyć usługi kompleksowo, w pełni odpowiadając oczekiwaniom rynku na propagowanie obecności firm w Internecie ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... , że w ciągu ostatnich dwóch lat z tego rozwiązania skorzystało kilkaset mikroprzedsiębiorstw, w tym także małych agencji reklamowych i marketingowych – informuje Emanuel Nowak, ekspert firmy faktoringowej NFG. Blisko 1/3 zadłużenia branży reklamowej należy do firm z województwa mazowieckiego (42,4 mln zł). Tam też działa najwięcej zadłużonych ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... są ponadto firmy poligraficzne i wydawnicze, które mają do odzyskania 1,3 mln zł. - Długi agencji kreatywnych w bankach to w dużej mierze niespłacone kredyty obrotowe, zaciągnięte na ... mln zł) przypada na bank. Ponad 1/3 z 91,6 mln zł zadłużenia branży reklamowej to zaległości firm z województwa mazowieckiego ( 34,1 mln zł). Za nimi lokują się firmy ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... muszą zostać poniesione. Pochłaniają one nawet 8 procent całościowych kosztów operacyjnych danej agencji. Według danych SAR rocznie to około 870 tysięcy złotych netto. ... współpracy z nierzetelnym kontrahentem. Lipcowa Analiza wiarygodności płatniczej firm z branży reklamowej, przeprowadzona przez Krajowy Rejestr Długów, pokazuje, że w ciągu ostatnich ...
-
Kantory internetowe: jak wygląda rynek?
... się okresy zwiększonej zmienności. Dobrym przykładem była np. mało sensowna decyzja agencji ratingowej w styczniu, która bez większych podstaw obniżyła rating naszego kraju. Zmniejszenie konkurencji cenowej oraz zmniejszenie ekspansji reklamowej wśród kantorów. Jednocześnie mimo bardzo mocnej konkurencji i trudnego otoczenia możliwość ciągłego ...