eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowePlacówki bankowe - jakość obsługi 2012 › Porównanie wyników 2007 - 2012 w głównych kategoriach badania w bankach w Polsce

Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

2012-08-01 11:12

Tegoroczne badanie mystery shopping w placówkach bankowych zostało podzielone przez firmę badawczą INTERNATIONAL SERVICE CHECK na dwie kategorie. Ocenie zostały poddane nie tylko banki i instytucje/grupy finansowe, ale także bankowość mobilna. W klasyfikacji generalnej Polska na tle pozostałych państw europejskich zajęła trzecie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

fot. mat. prasowe

Porównanie wyników 2007 - 2012 w głównych kategoriach badania w bankach w Polsce Badania pokazują również, że polskie banki pracują nad poprawą jakości obsługi w kontakcie telefonicznym i e-mailowym

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: