eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweKlient hiperpołączony czyli bankowość w nowym wymiarze › Kanały wspierające sprzedaż i doradztwo oraz sprzedaż i obsługę klienta

Klient hiperpołączony czyli bankowość w nowym wymiarze

2014-09-26 10:23

Postęp technologiczny, zmiany pokoleniowe i demograficzne (coraz większe znaczenie pokolenia Y) oraz oczekiwania akcjonariuszy co do zwiększania efektywności w prowadzonej działalności bankowej wywierają wpływ na sposób, w jaki instytucje finansowe starają się nawiązać kontakt i zapewnić proces sprzedażowy z klientami. Czy jednak ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Kanały wspierające sprzedaż i doradztwo oraz sprzedaż i obsługę klienta Do 2020 popularność oddziałów bankowych, jako kanałów wspierających sprzedaż i doradztwo, ma zmaleć o niemal połowę.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: