eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › mBank: wsparcie dla klienta 24h na dobę

mBank: wsparcie dla klienta 24h na dobę

2013-07-03 13:49

mBank: wsparcie dla klienta 24h na dobę

mBank uruchamia Eksperta online © fot. mat. prasowe

Klienci mBanku z aktywnym dostępem do nowej wersji serwisu transakcyjnego mogą już korzystać z całodobowej pomocy Eksperta online, nawiązując rozmowę video, połączenie głosowe lub komunikując się na czacie. W nowej wirtualnej placówce będzie można załatwić większość spraw bankowych.

Przeczytaj także: Bankowość mobilna: PeoPay od Pekao

Najnowsze wdrożenie w serwisie transakcyjnym nowego mBanku znacznie ułatwi korzystanie z bankowości elektronicznej. Klienci w każdej chwili, przez 24 h na dobę, będą mogli uzyskać wsparcie konsultanta online – zarówno przy zakupie nowych produktów, jak i w trakcie codziennych operacji bankowych, których realizacja możliwa jest po identyfikacji użytkownika w systemie.

Dodatkowo klienci zamożni, korzystający z Oferty Premium mBanku, będą mogli połączyć się z przypisanym do ich obsługi indywidualnym ekspertem.

Wirtualna placówka, dostępna z poziomu serwisu transakcyjnego, integruje dotychczasowe kanały dostępu – czyli telefoniczną mLinię (nadal dostępną przez 24 h pod numerem telefonu: 801 300 800), klasyczną placówkę bankową (oddziały MultiBanku) oraz czat informacyjny w formie tekstowej.

Przewagą tego rozwiązania – szczególnie w stosunku do rozmowy telefonicznej – jest możliwość prezentacji materiałów multimedialnych wprost na ekranie klienta. Konsultant będzie mógł więc „współdzielić” ekran z klientem, prezentując szczegóły oferty banku, wyświetlając dokumenty, formularze czy wnioski, które w trakcie połączenia będzie można wspólnie wypełnić.

fot. mat. prasowe

mBank uruchamia Eksperta online

Klienci mBanku z aktywnym dostępem do nowej wersji serwisu transakcyjnego mogą już korzystać z całodobowej pomocy Eksperta online, nawiązując rozmowę video, połączenie głosowe lub komunikując się na czacie.


W trakcie rozmowy video z konsultantem mBanku, istnieje możliwość przekazywania obrazu z kamery internetowej klienta, dzięki czemu obie strony mogą się widzieć. Co ważne, domyślnie jednak kamera użytkownika pozostaje wyłączona, by mógł on świadomie zdecydować, czy i kiedy przekazać do banku obraz ze swojej kamery. Alternatywą dla tego rozwiązania jest połączenie głosowe z mBankiem (audio), realizowane w ramach usługi eksperta on-line. W wirtualnej placówce rozmowy można też prowadzić w formie czatu, gdzie pracownik banku także ma możliwość przekazywania informacje o ofercie, a także produktach i usługach posiadanych przez klienta (np. saldo rachunku).

Korzystanie z rozmów video i audio nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Wystarczy, by komputer był wyposażony w kamerę internetową, mikrofon oraz głośnik lub słuchawki, a także standardową wtyczkę w przeglądarce – Microsoft Silverlight.

Partnerem wdrożenia była firma Software Mind, działająca globalnie spółka typu software house.

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: