Ubezpieczenie na narty: jak dobrać odpowiednią polisę
2014-02-05 00:45
Przeczytaj także: Jakie ubezpieczenie na narty?
Wyjazd odwołany, koszty zwrócone
Wraz z rozwojem zimowych ubezpieczeń, stale zwiększa się również liczba dostępnych dla klientów opcji assistance, które oferowane są przez touroperatorów. W przypadku wszelkiego typu polis podróżnych standardem jest już dodatkowa ochrona na wypadek utraty lub opóźnienia w dostarczeniu bagażu, a także zwrot poniesionych wydatków w sytuacji opóźnienia lotu. Dedykowane wsparcie oferowane miłośnikom sportów zimowych to jednak o wiele więcej.
„W podstawowym wariancie większości z oferowanych przez nas ubezpieczeń klienci mogą skorzystać m.in. z ochrony od kosztów za niewykorzystany karnet narciarski oraz wypożyczony sprzęt sportowy. Jest to bardzo przydatne m.in. w sytuacji, kiedy w wyniku kontuzji nie mogą zjeżdżać ze stoku. Zwrot wydatków przysługuje im również np. w przypadku zamknięcia narciarskich tras zjazdowych na określonym terenie” – wyjaśnia Anna Wieconkowska.
„Z kolei osoby preferujące szeroką ochronę mogą wybrać wyższe warianty ubezpieczenia. Zawierają one dodatkowo bardzo istotny element, czyli ubezpieczenie kosztów rezygnacji z biletu lotniczego, imprezy turystycznej lub noclegu. Polisa obowiązuje wówczas, jeśli nieprzewidziana i poważna sytuacja zmusza kogoś do zmiany wcześniejszych planów” – dodaje Anna Wieconkowska.
Kontakt z konsultantem
Wprowadzenie kompleksowej oferty ubezpieczeń podróży jest znakomitym sposobem na zwiększenie dochodów biura podróży oraz uzupełnienie oferty o dodatkowe niezbędne podczas podróży usługi. Istnieje grupa osób decydujących się na zakup usług turystycznych i ubezpieczeń podróżnych w Internecie, jednak znaczące grono klientów przy podejmowaniu decyzji preferuje bezpośredni kontakt z konsultantem.
„Ogromnym atutem biur podróży jest możliwość bezpośredniego kontaktu klienta z konsultantem, który doradzi, na co warto zwrócić szczególną uwagę przed wyjazdem i w trakcie jego trwania. Dlatego też staramy się wyposażyć wszystkich naszych partnerów biznesowych w odpowiednią wiedzę i najbardziej aktualne informacje niezbędne do kompetentnej rozmowy z turystami”– zauważa Anna Wieconkowska.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Ubezpieczenie na narty i snowboard – na co zwrócić uwagę?
-
5 kroków, aby beztresowo przeżyć wypadek na nartach
-
Ubezpieczenie na narty: ile kosztuje spokój?
-
Czy ubezpieczenie na narty to konieczność?
-
Wypadek na stoku: lepiej mieć ubezpieczenie
-
Sezon narciarski 2012/2013 poza krajem
-
Ubezpieczenie na narty i snowboard - porady
-
Polacy a ubezpieczenie na narty
-
Ubezpieczenie narciarskie to rzadkość
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)