  • 1. Data: 2004-01-29 14:02:10
    Temat: www.online.citibank.pl nadal działa.
    Od: "sentai" <o...@p...onet.pl>

    Dzwoniłem właśnie do rzecznika prasowego banku handlowego i niezupełnie miła
    pani twierdzi że "wedle jej informacji ta strona nie działa", to ja jej na to
    aby zrobiła mały "update" swoich informacji i otworzyła sobie stronę
    www.online.citibank.pl i zobaczyła na własne oczy że strona nadal działa i
    zachęca do wpisywania nr. karty i pinu.
    Tyle czasu i citibank nie podjął interwencji i strona nie została zablokowana,
    SKANDAL !!!

  • 2. Data: 2004-01-29 14:11:03
    Temat: Re: www.online.citibank.pl nadal działa.
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@X...pl>

    Użytkownik sentai napisał:

> [...]
    > aby zrobiła mały "update" swoich informacji i otworzyła sobie stronę

    To akurat jest prawdziwa strona CITI :)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-01-29 14:17:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "sentai" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle czasu i citibank nie podjął interwencji i strona nie została
    zablokowana,
    > SKANDAL !!!

    Ja nie wiem co Ty paliłeś, ale ja też chcę ! :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-29 14:18:44
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > zachęca do wpisywania nr. karty i pinu.
    > Tyle czasu i citibank nie podjął interwencji i strona nie została

    hm....
    to dobrze, że działa, bo to właśnie jest strona Citibanku:)))

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2004-01-29 14:41:44
    Od: "sentai" <o...@p...onet.pl>

    > Ja nie wiem co Ty paliłeś, ale ja też chcę !   :-D

    Oszfak,to nie była trawa ale nie ulega wątpliwości że
    przywaliłem jak łysy grzywką o kant kuli :-))

    Rzeczywiście to jest strona citibanku a ja nie zrozumiałem do końca
    informacji którą podał Karol Żwiruk - oszystwo jest możliwe tylko
    w przypadku przekierowania z linku zawartego w emailu który wysłali
    oszuści,wtedy IE nie pokazuje przawdziwego adresu.

    Sorry o bezpieczeństwie w sieci to ja wiem dość mało i z usług citibank
    nie korzystam, także wybaczcie moją ignorancję - chyba teraz rozumiem dlaczego
    kobieta z citibanku była nieuprzejma, i tak sporo wytrzymała bo ja na jej
    miejscu straciłbym cierpliwośc :-)))

    Także przepraszam CITIBANK, człowiek jest przewrażliwiony ostatnio na tle
    bezpieczeństwa swojej kasy i tyle mogę rzec na swoje usprawiedliwienie.

    Właściwie to śmieję się teraz sam z siebie buhahahaa:-)))

  • 6. Data: 2004-01-29 14:45:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sentai" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zablokowana,
    >

    > hm....
    > to dobrze, że działa, bo to właśnie jest strona Citibanku:)))

    Zlamerzyles sentai tak, ze beda sie z ciebie smiac przy kazdym przelewie w
    dowolnym banku ;-)

    --
    SQLwysyn

  • 7. Data: 2004-01-29 15:30:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Właściwie to śmieję się teraz sam z siebie buhahahaa:-)))

    To cenna i rzadka umiejetnosc. Odwolujemy zatem akcje ;-)

    --
    SQLwysyn