  • 1. Data: 2007-03-15 13:19:52
    Temat: wpłata na rzecz organizacji pożytku publicznego - gdzie za darmo
    Od: "Józef " <j...@N...gazeta.pl>

    wpłata na rzecz organizacji pożytku publicznego - gdzie za darmo?

    Ale chodzi mi nie o przelew z wlasnego roru tylko taką wpłatę gdzie mogę
    pójść z przelewem i wpłacić gotówką.

    Chodzi o to że jest to osoba starsza która nie ma roru a chce wpłacioć 1% na
    szczytny cel.

    Wiem że na poczcie kosztuyje to 1 zł - a może gdzieś indziej jeszcze można?

  • 2. Data: 2007-03-15 13:26:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Józef " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wiem że na poczcie kosztuyje to 1 zł - a może gdzieś indziej jeszcze
    > można?

    Mozna, ale po ostatnich aferach z roznymi "Minigrosikami" raczej
    odradzalbym!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-03-15 13:43:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > wpłata na rzecz organizacji pożytku publicznego - gdzie za darmo?

    > Wiem że na poczcie kosztuyje to 1 zł - a może gdzieś indziej jeszcze

    A tak poza tym, jestes pewien tego 1 zl????
    Cos mi sie wydaje, ze wiecej!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-03-15 13:57:16
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    100 % pewności

    http://www.poczta-polska.pl/aktualnosci.php?id=649

  • 5. Data: 2007-03-15 14:40:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2007 13:19:52 +0000, Józef
    napisał(a):

    > wpłata na rzecz organizacji pożytku publicznego - gdzie za darmo?

    BOŚ

  • 6. Data: 2007-03-15 14:44:30
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    ale czy trzeba miec konto w tym BOŚ?

  • 7. Data: 2007-03-15 14:47:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2007 15:44:30 +0100, Jozek G. napisał(a):

    > ale czy trzeba miec konto w tym BOŚ?

    Nie. Wpłata gotówkowa na zwykły bankowy dowód wpłaty. I żeby nie było
    pytań: rachunek docelowy może być w dowolnym banku.

  • 8. Data: 2007-03-15 14:47:36
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    a z drugiej strony to skandal że jeszcze za wpłate na rzecz opp trzeba
    płacić

    Państwo chcąc zachęcić do dzielenia się tym 1 % powinno zmobilizować
    instytucje finansowe (albo to same instytucje powinny zabiegać aby ludzie
    jak najwięcej wpłacali na ten 1 %

  • 9. Data: 2007-03-15 15:29:39
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jozek G. porozsypywal nastepujace haczki:
    > Państwo chcąc zachęcić do dzielenia się tym 1 % powinno zmobilizować
    > instytucje finansowe
    Panstwu sie to nie oplaca. Im wiecej ludzi wplaci na OPP, tym mniej
    zostanie na kielbase wyborcza. Jakby panstwu zalezalo, to na picie bylby
    kwadracik 'chce przekazac 1% podatku na rzecz OPP' a reszte zalatwialaby
    skarbowka.
    > (albo to same instytucje powinny zabiegać aby ludzie
    > jak najwięcej wpłacali na ten 1 %
    Jaki instytucje? Banki? Im nic do tego. OPP? Tak, powinny. I malo tego -
    moga. Kwestia, czy osoby nimi kierujace postaraja sie o to.
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-03-16 02:54:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jozek G." <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Państwo chcąc zachęcić do dzielenia się tym 1 % powinno zmobilizować
    > instytucje finansowe (albo to same instytucje powinny zabiegać aby ludzie

    Zostaly juz wprowadzone zmiany prawne, ale beda obowiazywac dopiero w
    przyszlym roku. Tak, wiec nie bedzie potrzeby wplaty 1% tylko wystarczajace
    bedzie okreslenie organizacji na rzecz jakiem ma zostac dokonana wplata.
    Przelewu dokona Urzad Skarbowy.

    MK