  • 11. Data: 2006-10-31 08:47:14
    Temat: Re: walka o klienta - w ktorym banku?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ja mam z Citi inne doświadczenia - zadzwoniłem z pytaniem o sposób
    > rezygnacji z karty, zapytano mnie o przyczynę (podałem opłatę roczną),
    > następnie osoba, z którą mnie połączono zaproponowała zwolnienie z opłaty.

    porozmawiam z nimi jeszcze raz, bo karta jest ok tylko oplata roczna
    mnie odstrasza, w kazdym razie mam na to jeszcze troche czasu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2006-10-31 08:57:40
    Od: LM <p...@n...sig>

    RobertS pisze 31-10-2006 09:47:

    > porozmawiam z nimi jeszcze raz, bo karta jest ok tylko oplata roczna
    > mnie odstrasza, w kazdym razie mam na to jeszcze troche czasu...

    Z postów na grupie wynika, że masz duże szanse :-)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 13. Data: 2006-10-31 10:02:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Z postów na grupie wynika, że masz duże szanse :-)

    ano zobaczymy ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2006-10-31 15:22:52
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 31 Oct 2006 09:57:40 +0100, LM <p...@n...sig> wrote:

    >Z postów na grupie wynika, że masz duże szanse :-)

    Aczkolwiek mi po roku zaproponowali obniżkę do 30 zł, a nie do 0.
    Zgodziłem się, ale za rok będę bardziej asertywny :)

    PG

  • 15. Data: 2006-10-31 19:32:54
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:ei5sd2$10p$1@news.elsat.net.pl...

    > Na mBanku telefoniczna deklaracja rezygnacji z KK nie zrobiła żadnego
    > wrażenia. Samo wypowiedzenie także nie.

    Ja dzisiaj zamknąłem 3 konta w ING (Firmowe, Ror, oszędnościowe) - ZERO
    pytań o powody, ZERO namawiania abym nie zamykał.

    pozdr
    armi

  • 16. Data: 2006-10-31 19:51:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Oct 2006 20:32:54 +0100,
    osoba podpisana: armi <armi3@wytnijto_wp.pl>
    napisała:
    [...]
    > Ja dzisiaj zamknąłem 3 konta w ING (Firmowe, Ror, oszędnościowe) - ZERO
    > pytań o powody, ZERO namawiania abym nie zamykał.

    Z ciekawości: czemu oszczędnościowe[1] też ?

    KJ
    [1] - zakładam, że chodzi o OKO

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 17. Data: 2006-11-01 11:27:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Aczkolwiek mi po roku zaproponowali obniżkę do 30 zł, a nie do 0.
    > Zgodziłem się, ale za rok będę bardziej asertywny :)

    Moze wyczerpales limit anulowania oplat :).

    MK

  • 18. Data: 2006-11-01 12:31:15
    Od: "gregoryj" <G...@g...com>

    > ... ponieważ niektórzy pracownicy nie podchodzą poważanie do swoich
    > obowiązków. Bywa...
    >
    > MARIO

    ta. niepowaznie podchodza do swoich obowiazkow. pracuje i mam w dupie
    nabijanie kasy jakims dzieciolom u gory (czytaj dyrektorom i
    wlascicielom). mam takze w dupie klienta typu cwaniak, burak lub inny
    krzykacz, ktory ma KONTO i jest wielkim KLIENTEM i uwaza ze z tego
    powodu bez mala mam mu calowac stopu. takiemu 'burakowi' z
    przyjemnoscia wyplacam jego wielkie oszczednosci z ktorych 'my' (czyli
    bank i jego pracownicy) zyjemy, w wysokosci 3 tysiecy zlotych, albo
    zamykam karty, bo k....a nie cierpie takiego cwaniaka (pyskacza).
    wiem moze niektorzy beda uwazac ze sie wypalilem i nie jestem
    profesjonalny itp. owszem profesjonalny jestem dla ludzi milych i
    wyrazajacych sie z szacunkiem do mnie, tak jak ja z szacunkiem odnosze
    sie do klienta. a nie cierpie braku podstawowej kultury w obcowaniu z
    ludzmi.
    pozdrawiam
    gregoryj

  • 19. Data: 2006-11-01 22:24:02
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    MK napisał(a):
    > "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    mnie takie rozwiazanie nie zadowala, jezeli oplata >0 zl to dziekuje
    bardzo, jest przynajmniej kilka bankow, ktore wydaja karty za 0zl i
    wymagaja jedynie dostarczenia 3 wyciagow z poprzedniej karty...

    pozdr.
    RobertS

  • 20. Data: 2006-11-01 23:17:32
    Od: "LSD" <L...@Q...CO>

    Użytkownik "gregoryj" <G...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]

    100 lat temu było tak, że liczył się przemysł, myśl techniczna i efekty,
    bankowość była sferą usługową, uzależniona od wyników przemysłu. Dzisiaj
    lichwa rządzi światem i ogon jest ważniejszy od ciała. W Polsce najbardziej
    zasłużonym przedstawicielem tego ruchu jest Leszek B