  • 1. Data: 2003-08-11 10:33:23
    Temat: w jaki fundusz inwestycyjny zainwestować?
    Od: "Anna" <a...@N...gazeta.pl>

    Chodzi o zainwestowanie kilkunastu tysięcy zlotych w fundusz
    inwestycyjny.Gdzie mogę poszukać w internecie informacji na ten temat?.
    Chodzi o tabele jak dany fundusz plasuje sie na tle konkurencji, w co
    inwestuje pieniadze, opłaty dystrybucyjne i itp...Czy inwestowanie w taki
    fundusz jest opłacalne, jeśli np w poprzednim roku osiagal dobre wyniki czy
    bardziej oplacalne sa lokaty terminowe lub jakies inne malo ryzykowne formy
    oszczedzania.

  • 2. Data: 2003-08-11 10:53:01
    Temat: Re: w jaki fundusz inwestycyjny zainwestować?
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    zobacz www.efund.pl

  • 3. Data: 2003-08-11 11:03:05
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Anna wrote:
    >Gdzie mogę poszukać w internecie informacji na ten
    > temat?.

    www.google.com - przeszukaj archiwum grupy.

    MichalL