  • 1. Data: 2004-03-20 23:20:06
    Temat: trudne pozegnania - lukas (duzy minus)
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    dzis zamykalem e-konto pro.
    przygotowalem pisemko (wypowiedzenie umowy), zgodnie ze wzorem onegdaj na
    tej grupie zamieszczonym, z podparciem na odpowiednich paragrafach (68
    pkt.1) regulaminu Lukasa, z okresleniem co oddaje, dyspozycją co do reszty
    srodkow itp.
    zostawilem na koncie ok 40zl na ewentualne niespodzianki.
    zeby zrealizowac zadanie udalem sie do Wroclawia (100 km).

    pierwszy plus (potem juz same minusy):
    - bez specjalnych pytan panienka zweryfikowala mnie i po kolei -
    'uniewaznila' token i zastrzegla karte VE. i sie zaczelo...

    minusy:
    - zaprosila mnie do osobistej obecnosci za 7 dni do definitywnego
    zamkniecia konta i wyplacenia reszty srodkow - ponoc taka procedura.
    Odmowilem, bo nie mam zamiaru jechac 100km z powodu ich procedur.
    - podobno jesli nie przyjade, to konto bedzie nadal funkcjonowac i oplaty
    beda naliczane. z lekka sie zirytowalem, poprosilem o regulamin i
    wskazalem na tryb zamkniecia konta poprzez wypowiedzenie umowy (w terminie
    30 dni).
    - poprosilem o zapoznanie sie z moim wypowiedzeniem umowy, oraz przyjecie
    egz. nr 1 (za potwiedzeniem) jako dokumentu wystarczajacego w tej banalnej
    przeciez sprawie. odmowila...
    - poniewaz stwierdzila, ze nie ma kompetencji na przyjecie dokumentu nie
    mieszczacego sie w ich procedurach. poprosilem o rozmowe z przelozonym.
    niestety, sobota, niemozliwe.
    - przyjela w koncu moje pismo, ale nie jako wypowiedzenie umowy, tylko...
    reklamacje (?!). na moje pytanie, czy wobec tego rozpoczynamy normalna,
    regulaminowa procedure wypowiedzenia umowy - stwierdzila ze nie, ale w
    ciagu 14 dni dostane pisemna odpowiedz z dzialu reklamacji.

    wydaje mi sie, ze skoro jednak przyjela moje wypowiedzenie - wg procedur
    moich (albo raczej p.b.b.), a nie lukasowych - to najpozniej 21 kwietnia
    jestem zwolniony z umowy i powinienem oczekiwac na przelew reszty srodkow
    na wskazane konto.

    dodam tylko, ze ich procedury nie przewiduja wystawienia mi poswiadczenia
    zmkniecia konta, a fakt zdania tokena dostalem tylko na potwierdzonym
    ksero, po usilnym naleganiu.

    czy tak powinno byc w banku?
    --
    Pozdrawiam, Laik.

  • 2. Data: 2004-03-20 23:45:58
    Temat: Re: trudne pozegnania - lukas (duzy minus)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 21 Mar 2004 00:20:06 +0100, Laik <e...@m...pl.usun.to>
    wrote:

    >dzis zamykalem e-konto pro.

    >- przyjela w koncu moje pismo, ale nie jako wypowiedzenie umowy, tylko...
    >reklamacje (?!). na moje pytanie, czy wobec tego rozpoczynamy normalna,

    olej to. Masz potwierdzenie przyjęcia Twojego wypowiedzenia umowy.

> [...]
    >jestem zwolniony z umowy i powinienem oczekiwac na przelew reszty srodkow

    tak

    >czy tak powinno byc w banku?

    nie. Pekao SA mi się przypomina :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-03-20 23:50:31
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Laik" <e...@m...pl.usun.to> napisał w wiadomości
    > - zaprosila mnie do osobistej obecnosci za 7 dni do definitywnego
    > zamkniecia konta i wyplacenia reszty srodkow - ponoc taka procedura.

    Heh, dziwne. Parę dni temu też zamykałem konto w Lukasie, tyle, że zwykłe
    e-konto. Karty nie miałem, bo nie odnawiałem, parę złotych na rachunku i
    nieaktywowaną nową (tą na 6-cyfrowy kod)identyfikację. Zaskoczyło mnie i
    konsultantkę zresztą też, że system wymagał zastrzeżenia karty, której nie
    ma, żeby przejść dalej w procedurze zamykania. Potem dostałem wypłatę
    gotówkową, zastrzeżono dostęp przez net i mogłem iść do domu. O żadnym
    przychodzeniu ponownie mowy nie było.
    Generalnie bardzo sprawnie i ok. Nawet mnie nie pytano dlaczego zamykam i
    nie musiałem się tłumaczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-03-21 00:01:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Generalnie bardzo sprawnie i ok. Nawet mnie nie pytano dlaczego
    > zamykam i nie musiałem się tłumaczyć.

    Moze dlatego, ze nie miales karty. Ja ostatnio zamykalem i tez musialem sie
    tydzien pozniej przejsc (e-konto)

  • 5. Data: 2004-03-21 01:41:23
    Od: "CKY74" <c...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c3imjo$558$1@news.onet.pl...

    > Moze dlatego, ze nie miales karty. Ja ostatnio zamykalem i tez musialem
    sie
    > tydzien pozniej przejsc (e-konto)

    Pewnie rezerwują sobie 7 dni na to żeby zeszły wszystkie transakcje kartami.
    A co by było gdyby zamknęli ci rachunek od ręki a później zaczęłyby spływać
    rozliczenia z karty?
    Inna sprawa, że mogliby już drugi raz klienta nie fatygować.

    CKY74

  • 6. Data: 2004-03-21 02:30:25
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "CKY74" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    spływać
    > rozliczenia z karty?
    > Inna sprawa, że mogliby już drugi raz klienta nie fatygować.

    Ale to kompletnie nielogiczne, bo rozliczenia z karty mogą zejść później, a
    poza tym te parę groszy, które zostaje, czy nawet paręnaście niczego nie
    zmienia. Tak samo jak niczego nie da kolejna wizyta w przypadku zejścia
    jakiejś transakcji. Wypowiedzenie zostało dokonane, oświadczenie przyjęte
    przez pracownika i teraz mogą sobie najwyżej windykację prowawdzić.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-03-21 07:00:51
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Jarek Andrzejewski
    w wiadomości <news:6plp50tg3b7vquodgktsr8b18vegqv4p3g@4ax.com> z Sun, 21
    Mar 2004 00:45:58 +0100 przeczytałem:

    > nie. Pekao SA mi się przypomina :-)

    wlasnie. tam sie zahartowalem ;)
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Są dwie metody postępowania z kobietami. I żadna nie działa...

  • 8. Data: 2004-03-21 07:01:58
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Michał 'Amra' Macierzyński
    w wiadomości <news:c3imjo$558$1@news.onet.pl> z Sun, 21 Mar 2004 01:01:47
    +0100 przeczytałem:

    > Moze dlatego, ze nie miales karty.

    tak, dokladnie takie bylo tlumaczenie.

    >Ja ostatnio zamykalem i tez musialem sie
    > tydzien pozniej przejsc (e-konto)

    ja bym musial znow gnac 100km. i to mnie zirytowalo.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Seks jest jedną z dziewięciu rzeczy potrzebnych do reinkarnacji,

  • 9. Data: 2004-03-21 13:09:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 21 Mar 2004 02:41:23 +0100, "CKY74" <c...@g...pl> wrote:

    >Pewnie rezerwują sobie 7 dni na to żeby zeszły wszystkie transakcje kartami.
    >A co by było gdyby zamknęli ci rachunek od ręki a później zaczęłyby spływać
    >rozliczenia z karty?

    Nic specjalnego: telefon lub list z żądaniem spłaty zadłużenia.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-03-22 22:30:09
    Od: "User" <b...@a...net.pl>

> [...]
    > zaczęłyby spływać rozliczenia z karty?
    > Inna sprawa, że mogliby już drugi raz klienta nie fatygować.

    A jakie transakcje ze zwykłego lukasowego elektrona mogą iść aż 7 dni ?
    Pozdr. User