  • 1. Data: 2004-03-20 17:15:20
    Temat: ciekawa procedura wyplaty w DB w Niemczech
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    witam,

    przewaznie wyplacam kase z bankomatu - ale mam limit 200 euro a
    potrzebowalem 400 - poszedlem wiec do okienka, pan wydrukował potwierdzenie,
    podpisałem, i dostałem specjalną karte, z którą udałem sie do bankomatu,
    który po włożeniu tejże wypłacił od razu 400 euro - karte po użyciu wrzuca
    sie do szklanej urny
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-20 17:22:19
    Temat: Re: ciekawa procedura wyplaty w DB w Niemczech
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    gasper <g...@p...com> wrote:
> [...]
    > potwierdzenie, podpisałem, i dostałem specjalną karte, z którą udałem
    > sie do bankomatu, który po włożeniu tejże wypłacił od razu 400 euro -

    To świadczy o tym, jaka jest wartość karty magnetycznej ;)
    Jak ona wyglądała? Jakieś nadruki, logo etc?

    > karte po użyciu wrzuca sie do szklanej urny

    Jakaś niedopracowana procedura - bankomat mógłby kartę łyknać po wypłacie...

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-03-20 18:01:18
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:405c7d64@news.home.net.pl...

    > To świadczy o tym, jaka jest wartość karty magnetycznej ;)
    > Jak ona wyglądała? Jakieś nadruki, logo etc?

    karta z logo banku - a dokładniej to procedura wyglądała tak - że facet
    wpisał numer tej karty do systemu i mi ją dał do zrealizowania transakcji

    > Jakaś niedopracowana procedura - bankomat mógłby kartę łyknać po
    wypłacie...

    a moze ktoś chce ją na pamiątke ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-20 20:32:49
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    "gasper" <g...@p...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > który po włożeniu tejże wypłacił od razu 400 euro - karte po użyciu wrzuca

    hm... to chyba powoli staje sie standardem w niemczech... ostatnio jak
    wyplacalem w Sparkasse z automatami to taka sama procedura,
    pan podal mi karte i polecil udac sie do wskazanego bankomatu.
    maszyna wydala mi pieniazki a karte zatrzymala...
    a co do wygladu samej karty... zwykly bezowy kawalek plastiku z paskiem
    magnetycznym, bez jakichkolwiek nadrukow z tego co pamietam, no moze jakis
    numer porzadkowy co najwyzej

    pzdrv
    mr_fix

  • 5. Data: 2004-03-21 21:30:47
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    > sie do szklanej urny

    W Polsce się to nie sprawdzi. Większość zabierałaby kartę do domu ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 6. Data: 2004-03-22 11:04:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W Polsce się to nie sprawdzi. Większość zabierałaby kartę do domu ;)

    Więc wystarczyłoby, żeby bankomat ją połykał.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko