eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirezygnacja z kk, czemu zadaja zwrotu karty? › rezygnacja z kk, czemu zadaja zwrotu karty?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "siliana" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: rezygnacja z kk, czemu zadaja zwrotu karty?
    Date: Thu, 23 Feb 2006 13:53:43 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0608-0, 2006-02-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 7
    Message-ID: <43fdad68$0$1450$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 23 Feb 2006 12:41:12 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.66.5.134
    X-Trace: 1140698472 mamut2.aster.pl 1450 10.66.5.134:1553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378438
    [ ukryj nagłówki ]

    przy rezygnacji z karty, banki zadaja ich zwrotu - przyjscia do oddzialu czy
    wyslania poczta. gdy sie zadzwoni, ze zaginela - bezplatnie zastrzegaja i
    juz nie ma klopotu z chodzeniem do banku. gdzie tu sens i logika? czemu przy
    rezygnacji po prostu natychmiast nie zastrzegaja i nie prosza klienta o
    zniszczenie karty?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1