  • 1. Data: 2006-12-08 10:33:11
    Temat: rachunek walutowy w paypal
    Od: zenon78 <s...@B...chip.pl>

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie - czy komus udalo sie podpiac pod polskiego Paypala rachunek
    walutowy w polskim banku, tak aby nie Paypal nie przewalutowywal srodkow na
    zlote polskie?

    Pozdrawiam
    Zenon

  • 2. Data: 2006-12-08 10:41:22
    Temat: Re: rachunek walutowy w paypal
    Od: "sumi" <T...@p...spam.pl>

    "zenon78" wrote in message

    > Mam pytanie - czy komus udalo sie podpiac pod polskiego Paypala rachunek
    > walutowy w polskim banku, tak aby nie Paypal nie przewalutowywal srodkow
    na
    > zlote polskie?

    zacytuje:
    "Srodki sa gromadzone w walucie kraju zamieszkania uzytkownika. Jezeli
    wyplacisz pieniadze lub wplacisz je na lokalny rachunek bankowy, srodki
    zostana przekazane w walucie kraju zamieszkania.

    Mozesz takze posiadac salda w innych walutach niz waluta kraju zamieszkania,
    jednak w przypadku wyplaty srodków z konta PayPal pieniadze beda zawsze
    przeliczane na walute kraju zamieszkania. Ponadto mozna wyplacac srodki w
    dolarach amerykanskich, jezeli wyplata ma miejsce w banku zlokalizowanym w
    Stanach Zjednoczonych."
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com