  • 1. Data: 2003-07-08 18:27:24
    Temat: przelew z mBanku do BZ WBK
    Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl>

    Witam wszystkich serdecznie;

    Musze wykonac przelew na konto w BZ WBK - mam podany numer rachunku: 08 1090
    1199 0000 0000 + 8cyfr ktore okreslaja juz indywidualne konto. Niestety,
    przy probie przelewu otrzymuje komunikat: "TCE0457 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE" O
    co chodzi? Czyzby numer byl nieprawidlowy (wlasciciel sprawdzal go i
    potwiedzal prawdziwosc)? Wszystkie cyfry wpisuje w jednym ciagu, bez przerw.

    Bardzo prosilbym o pomoc...

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-07-08 18:42:29
    Temat: Re: przelew z mBanku do BZ WBK
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Chmielnicki"

> [...]
    > co chodzi? Czyzby numer byl nieprawidlowy (wlasciciel sprawdzal go i
    > potwiedzal prawdziwosc)? Wszystkie cyfry wpisuje w jednym ciagu, bez

    Pewnie spacja na końcu albo na początku numeru

  • 3. Data: 2003-07-08 19:05:39
    Temat: Odp: przelew z mBanku do BZ WBK
    Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl>

    Użytkownik Bogdan B. <b...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bef3bv$62e$...@n...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Wojciech Chmielnicki"

    > 1090
    ISTNIEJE"
    > przerw.
    >
    > Pewnie spacja na końcu albo na początku numeru

    Sprawdzilem juz 3 razy - nie o to chodzi :-(

    pzdr
    W.

  • 4. Data: 2003-07-08 19:25:55
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Wojciech Chmielnicki wrote:

    > Sprawdzilem juz 3 razy - nie o to chodzi :-(

    10901199 oznacza BZWBK I oddział w Koninie.
    Jeśli masz komunikat o nieprawidłowym numerze banku, to może numer nie
    jest prawidłowy?
    Jeśli to wykluczasz, a nie będzie chciało Ci "wejść" to zadzwoń do mB i
    zapytaj o aktualizację baz KIR i odpowiedzialność banku w takich
    sytuacjach.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-08 20:37:46
    Od: Przemek Sobierajski <t...@w...pl>

    Użytkownik Wojciech Chmielnicki napisał:
    > Musze wykonac przelew na konto w BZ WBK - mam podany numer rachunku: 08 1090
    > 1199 0000 0000 + 8cyfr ktore okreslaja juz indywidualne konto. Niestety,
    [...]

    Sproboj wprowadzic caly numer, bez zadnej spacji - w jednym ciagu.
    Powinno zadzialac.

    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Sobierajski