  • 1. Data: 2004-05-28 06:56:10
    Temat: konwersja j.u. i nie tylko
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    Witam.

    Odwiedzilem ostatnio jeden bank (BOS), chcac dowiedziec sie jak wyglada
    zakup jednostek oferowanych funduszy inwest., jakie sa oplaty itp. Akurat
    bank oferowal SEBa.
    Sprawa sie skmplikowala kiedy gosc zaczal mi tlumaczyc koszty konwersji z
    jednego fund. do drugiego.

    Pierwsza konwersja w kwartale jest bezplata.
    Konwersja na wyzszy to roznica procentowa a przy przejsciu na nizszy 10 zl.
    Jeszcze cos wspominal ale nie potrafie powiedziec o co mu chodzilo... chyba
    go dobrze nie zrozumialem :(

    Pytania.
    Jak to jest z ta konwersja w SEBie (na www.seb.pl nie znalazlem tych
    informacji) ?
    Jak to wyglada w innych funduszach ?
    Czy rzeczywiscie zakupy i konwersje w MultiBanku i mBanku sa bezplatne ? Czy
    moze ta oplata jest jakos ukryta ?

    Pozdrawiam i dziekuje za wszelka pomoc.
    Waldek

  • 2. Data: 2004-05-28 09:01:56
    Temat: Re: konwersja j.u. i nie tylko
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    > Pytania.
    > Jak to jest z ta konwersja w SEBie (na www.seb.pl nie znalazlem tych
    > informacji) ?

    Słabo szukałeś. Informacja jest w każdym statucie, zwanym u nich prospektem.

    > Jak to wyglada w innych funduszach ?

    Tak jak w ich statutach.

    > Czy rzeczywiscie zakupy i konwersje w MultiBanku i mBanku sa bezplatne ?
    > Czy moze ta oplata jest jakos ukryta ?

    A niby jak mają ją chować, skoro wartość jednostki uczestnictwa jes taka
    sama bez względu na miejsce zakupu?
    Mają taką, a nie inną, umowę z funduszami, i basta. Statut funduszu to
    umożliwia. Przeszło 50 tys. klientów SFI chyba też może być tego
    świadectwem.

    > Pozdrawiam i dziekuje za wszelka pomoc.
    > Waldek

    wzajemnie
    K. K.

  • 3. Data: 2004-06-02 19:09:55
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

> [...]
    > Mają taką, a nie inną, umowę z funduszami, i basta. Statut funduszu to
    > umożliwia. Przeszło 50 tys. klientów SFI chyba też może być tego
    Potwierdzam wielokrotnie robiłem konwersje. Swego czasu tylko jeden fundusz
    chciał pobierać w SFI taka opłatę ... ale się chyba wycofał.

    Tomasz
    <NOTO>