  • 1. Data: 2003-06-18 17:56:34
    Temat: prowizja za VE BZ WBK
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    W czerwcu kończyła mi sie VE BZ WBK. Zobaczyłem nowy cennik to szybko
    poleciałem do banku zrezygnować ze wznowienia.
    Dowiedziałem się że przyszedłem o 1 dzień za późno. Ale aktualną jeszcze
    kartę panie wzięła, pocięła i zaznaczyła w systemie że karta
    anulowana(już ta nowa, tej co pocieła już w systemie nie mieli).
    Powiedziała że z opłatą za nową kartę to nie wiadomo, mogą skasować.
    Teraz dostałem nową kartę pocztą (przyszła POLECONYM!!). Na razie nie
    skasowali mnie za nią.
    I teraz pytanie:
    Czy mnie skasują?? Jeśli tak to kiedy?? Może jak karty nie aktywuję to
    nie pobiorą opłaty??
    Jeśli już pobiorą opłatę to można im oddać tą kartę i kłucić się o zwrot
    pieniędzy??

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży".

  • 2. Data: 2003-06-18 19:12:52
    Temat: Re: prowizja za VE BZ WBK
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Czy mnie skasują?? Jeśli tak to kiedy?? Może jak karty nie aktywuję to
    > nie pobiorą opłaty??

    Nie aktywuj karty.
    Polecony z reklamacja, ze skladales w placowce dyspozycje nieodnawiania
    karty i ze ubolewasz, ze w takim zacnym banku maja taki balagan i ze
    masz nadzieje, ze sie to nie powtorzy. Moze napisz jeszcze, ze specjalnie
    poszedles do oddzialu odpowiednio wczesniej zeby nie placic za wznowienie
    (mozesz dodac, ze pracownik upewnil Cie, ze termin jest ok).

    Mi tak pobrali raz oplate (karty nie dostalem) to po 4 dniach bylo uznanie
    a po kilku dniach list z wyjasnieniami.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-06-18 19:20:31
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Wilczek<w...@a...net.pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    >
    > Mi tak pobrali raz oplate (karty nie dostalem) to po 4 dniach bylo
    > uznanie a po kilku dniach list z wyjasnieniami.

    OK. Ale jak na razie nic nie skasowali to już im mam pisać list z
    reklamacją? Czy poczekać aż/o ile skasują?

  • 4. Data: 2003-06-18 19:46:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > OK. Ale jak na razie nic nie skasowali to już im mam pisać list z
    > reklamacją? Czy poczekać aż/o ile skasują?

    Nie pisz reklamacji, ze Cie skasowali tylko, ze przyslali karte,
    ktorej nie chcesz bo kazales jej nie odnawiac :-). Dodaj ewentualnie,
    ze niech pamietaja zeby nie naliczyc oplaty :-)

    Dla VC naliczyli mi dopiero kiedy ja odebralem.
    Dla Maestro - pobrali mimo, ze karty nie zobaczylem nawet na oczy
    wiec kiedy i czy pobiora to Ci nie powiem :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-06-18 19:50:44
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dla Maestro - pobrali mimo, ze karty nie zobaczylem nawet na oczy
    > wiec kiedy i czy pobiora to Ci nie powiem :-)

    OK.
    A karte wysłać razem z reklamacją? List na adres podany na karcie?
    (60-988 Poznań, P.O. BOX 76)

    Dzięki za porady.

  • 6. Data: 2003-06-18 20:19:12
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > OK.
    > A karte wysłać razem z reklamacją? List na adres podany na karcie?
    > (60-988 Poznań, P.O. BOX 76)

    Ja wysylalem bezposrednio do mojego oddzialu (V Poznan).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-06-18 20:24:56
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    > Ja wysylalem bezposrednio do mojego oddzialu (V Poznan).

    To może zamiast wysyłać od oddziału po prostu się tam przejść, zrobić
    awanturę i ewentualnie im zostawić pisemną reklamację.