  • 1. Data: 2009-02-06 19:37:16
    Temat: oprocentowanie lokat w Meritum spadło
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Było piękne 9%, ale od dzisiaj jest 7,5%.
    W Ekspanderze 9% obowiązuje do niedzieli.
    Kto jeszcze daje wysokie oprocentowanie?

    MichalL

  • 2. Data: 2009-02-06 22:25:05
    Temat: Re: oprocentowanie lokat w Meritum spadło
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Było piękne 9%, ale od dzisiaj jest 7,5%.
    > W Ekspanderze 9% obowiązuje do niedzieli.
    > Kto jeszcze daje wysokie oprocentowanie?

    Eurobank- 7 dni- 7% (moze byc bez belki czyli 8.6% brutto)
    Pocztowy-10 dni-8% (moze byc bez belki czyli 9.8% brutto z ograniczeniem do
    10tys lacznie)

  • 3. Data: 2009-02-07 09:14:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" gmidrc$n70$...@m...internetia.pl

    > Eurobank- 7 dni- 7% (moze byc bez belki czyli 8.6% brutto)
    > Pocztowy-10 dni-8% (moze byc bez belki czyli 9.8% brutto z ograniczeniem do 10tys
    lacznie)

    Może warto wprowadzić modyfikacje do podatku Belki.

    Płaciłoby się nie od procentów, lecz od kapitału.
    Powiedzmy 10%. Ale z zaokrągleniami: jeśli na koncie
    jest mniej niż 1000 złotych -- podatku nie ma.

    W ten sposób mamy w banku brutto 10%, o ile bank zezwala (najlepiej
    automagiem) na podział kapitału pomiędzy stosowaną liczbę kont.

    Czyż to nie cudowne? 10% brutto za nic!! Dosłownie za nic.
    To znaczy -- bank nic nie zapłaci klientowi, a klient otrzyma aż 10% brutto.

    IMO to dobry sposób na pokonanie kryzysu. Może nie aż tak dobry jak pomysł
    Pawlaka (z pompowaniem pieniędzy podatników polskich do kieszeni banków
    zagranicznych poprzez polskich kredytobiorców) ale też super, bo mamy nagle
    pieniądz znikąd!

    No... Niezupełnie znikąd. Pracę [nieużyteczną -- ale to nie ma znaczenia] trzeba
    jednak włożyć -- systemy muszą dzielić automagiem depozyty na tysiąc{}złotowe kwanty.
    ;)

    Jak to mówią: praca [choćby i absurdalna] wzbogaca. :)

    -=-

    Albo inaczej: Może warto skończyć z paranoicznym ubruttowianiem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-02-07 10:22:54
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Eurobank- 7 dni- 7% (moze byc bez belki czyli 8.6% brutto)

    Jaka jest maksymalna kwota ktora umozliwia ominięcie belki?

    MichalL

  • 5. Data: 2009-02-07 10:29:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Jaka jest maksymalna kwota ktora umozliwia ominięcie belki?

    1854zl czyli odsetki po 7 dniach 2.49. ustawic trzeba splyw odsetek na rach.
    biezacy, czyli odnawianie bez kapitalizacji

  • 6. Data: 2009-02-07 10:33:11
    Temat: ominąć Belkę
    Od: " aneczka" <a...@g...pl>

    MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Jaka jest maksymalna kwota ktora umozliwia ominięcie belki?

    to zależy na jak długo i jaki procent lokata na przykład
    tu se potestuj - http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php
    żeby podatek wyszedł ci 0

  • 7. Data: 2009-02-07 10:51:07
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Krzysztof pisze:
    > Eurobank- 7 dni- 7% (moze byc bez belki czyli 8.6% brutto)
    > Pocztowy-10 dni-8% (moze byc bez belki czyli 9.8% brutto z ograniczeniem
    > do 10tys lacznie)
    w każdym banku może być Belki. Ale to sport nie dla mnie...

  • 8. Data: 2009-02-07 11:01:15
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Radek Wroclawski wrote:

    > w każdym banku może być Belki. Ale to sport nie dla mnie...

    Nie w kazdym. Wsyatrczy, ze ustawia odpowiednia kwote min.

    --
    in

  • 9. Data: 2009-02-07 11:27:33
    Od: Cypis <c...@g...com>

    > W Ekspanderze 9% obowiązuje do niedzieli.

    Bo to Meritumbank zmienił reguły gry, wyższe oprocentowanie miało być
    pierwotnie do 8 lutego, plus dodatkowo pięć dni roboczych na wpłatę.
    Zdaje mi się że to była faktycznie bardziej akcja marketingowa
    dotycząca marki banku a nie faktyczne zbieranie lokat, jak zobaczyli
    że zostali na placu boju prawie sami z oprocentowaniem rzędu 9%
    (wypadł Lukas z 8,5%, obniżyły się Killer Lokata i aukcje w Mille) to
    czym prędzej zwinęli się skracając czas pierwotnej oferty.

    C.

  • 10. Data: 2009-02-07 13:05:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MichalL" 498d6115$0$29370$f...@m...aster.pl

    > Jaka jest maksymalna kwota ktora umozliwia ominięcie belki?

    Kochane dzieci... Na pierwej lekcji w naszym przedszkolu, nauvzy,u się podstaw
    arytmetyki...

    kapitał*stopa*liczba_dni/365=24851 [groszy]

    Przykład:

    X złotych * 28 dni * 7.07% /365 dni = 248.51 groszy

    Ile wynosi X? :)

    248.51 gr *365 dni/(0.0707*28 dni) = X
    248.51 gr *365 /(0.0707*28) = X
    248.51 gr *365 /(0.0707*28) = 45820,4435239442 gr

    Zaokrąglamy to do pełnych groszy, czyli szukana kwota w lutym to 45820 groszy. :)
    Resztę już znacie -- 45820 groszy to 458.20 złotych, a następne zaokrąglenia czyni
    bank w imię Marka. :)

    -=-

    Synowi mego przełożonego tłumaczyłem kiedyś, dlaczego zamiast ,,nie równa się''
    można napisać ,,minus''. Nie zrozumiał, choć zasady arytmetycznego bezkarnego
    dodawania do obu stron równania znał z podstawówki. Nierówność w języku C jest
    zapisana dwoma znakami a znak odejmowania to jeden znak. :) Liczy się oszczędność. :)

    Chodziło o lekcję języka C. Warunek jest spełniony, gdy wewnątrznawiasowa warość
    jest różna od zera. (zasada z najniższej linijki)

    (a NE b) NE == ,,nie równa się'' (i pochodzi z FORTRANowskiegop .NE., a tam z
    angielskiego)

    (a-b) co było do okazania
    (a NE 0) == (a) <-- taka jest ogólna zasada w języku C <----'

    --