    From: "ciekawski" <c...@c...ciekawski>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: polecenie wyplaty za granice ?
    Date: Sat, 17 May 2003 14:06:39 +0200

    Witam,

    wlasnie wrocilem z banku, gdzie dokonywalem polecenia wyplaty za granice, a
    wiec po prostu przelew do USA.
    Jedna pani w banku powiedziala, ze jako tytul platnosci wystarczy podac
    "zaplata za towar", natomiast druga kazala mi napisac dokladnie o co chodzi,
    twierdzac, ze sa pewne ograniczenia w przypadku takich przelewow.
    Chodzi zapewne o pranie brudnych pieniedzy itp.
    Stabnelo na tym, ze napisalem "zaplata za towar - zakup oprogramowania do
    komputera".
    Placilem jako osoba fizyczna na konto firmy, kwota ok 500 USD.
    Mam naidzje, ze zadnych przeszkod formalnych nie napotkam...
    Lecz swoja droga, jak dokladnie brzmia te ograniczenia i na czym polega
    ewentualna kontrola... ?

    pozdrawiam,
    "ciekawski"