  • 1. Data: 2006-06-30 11:42:37
    Temat: podpis "na dwie ręce"
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Ktory bank udostepni w miare tanio opcję podpisywania "na dwie ręce"
    przelewow online?

    Czyli mam np. 3 osoby upowaznione do dysponowania kontem, ale podpis dwoch z
    nich jest wymagany do realizacji przelewu.

    Koniecznie przez internet.

    pozdrawiam
    WR

  • 2. Data: 2006-06-30 17:54:55
    Temat: Re: podpis "na dwie ręce"
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czyli mam np. 3 osoby upowaznione do dysponowania kontem, ale podpis dwoch
    > nich jest wymagany do realizacji przelewu.

    Millennium przy kontach firmowych na pewno to ma.

  • 3. Data: 2006-06-30 18:17:58
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Millennium przy kontach firmowych na pewno to ma.

    Przy kontach firmowych niektóre banki mają do 9 poziomów autoryzacji - ale
    chyba chodzi raczej o konto prywatne ?

  • 4. Data: 2006-06-30 18:24:49
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Przy kontach firmowych niektóre banki mają do 9 poziomów autoryzacji - ale
    > chyba chodzi raczej o konto prywatne ?

    Skąd ja mam to wiedzieć, skoro sam autor wątki nie napisał o jakie konto
    (prywatne czy firmowe) chodzi?

    ;)

  • 5. Data: 2006-06-30 18:38:52
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" napisał

    > Skąd ja mam to wiedzieć, skoro sam autor wątki nie napisał o jakie konto
    > (prywatne czy firmowe) chodzi?
    >
    > ;)
    A ja też nie wiem ...ja się tylko pytam - pan Romaniak nich odpowie :)

  • 6. Data: 2006-06-30 23:06:20
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Kasia wrote:

    > A ja też nie wiem ...ja się tylko pytam - pan Romaniak nich odpowie :)

    Sorry, chodzi oczywiscie o konto bardziej firmowe, a konkretnie dla
    wspolnoty mieszkaniowej. I nie chodzi o rozwiazania platne 200 PLN
    miesiecznie (jak bodajze w VWBank), tylko cos zdecydowanie tanszego.

    WR

  • 7. Data: 2006-07-01 09:18:27
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Sorry, chodzi oczywiscie o konto bardziej firmowe, a konkretnie dla
    > wspolnoty mieszkaniowej. I nie chodzi o rozwiazania platne 200 PLN
    > miesiecznie (jak bodajze w VWBank), tylko cos zdecydowanie tanszego.

    No to dobrze trafiłem ;)

  • 8. Data: 2006-07-01 12:28:23
    Od: Villemo Lind <v...@m...pl>

    zycie_po_zyciu napisał(a):

    > No to dobrze trafiłem ;)

    No to Kredyt Bank i konto Ekstrabiznes-dwa podpisy moga byc wymagane do
    autoryzacji dyspozycji, koszt 35 PLN

    pozdr

  • 9. Data: 2006-07-01 16:52:42
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e84ash$bc7$1@news.onet.pl...

> [...]
    > PLN
    > miesiecznie (jak bodajze w VWBank), tylko cos zdecydowanie

    Nordea eFirma+. Mozna sobie dowolnie zdefiniowac schematy
    autoryzacyjne (tzn moga byc osoby mniej wazne i wazniejsze, mozna
    niktorym dac tylko prawo autoryzacji do pewnych kwot, ogolnie
    system autoryzacji z prawdziwego zdarzenia). 30 zł miesiecznie
    prowadzenie, 1 zł przelew przez internet, 5 zł papierowy. Wyciagi
    przesylane 3 zł miesiecznie, odbierane w oddziale gratis. Dowolna
    ilosc kart VE za darmo (tyle kart ile jest osob upowaznionych do
    podpisywania). 2 operacje gotowkowe w Euronetach lub w BZWBK-ach
    miesiecznie gratis. W bankomatach Nordei wyplaty takze gratis.

    marekz

  • 10. Data: 2006-07-12 08:08:54
    Od: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl>

    Użytkownik Witold Romaniak napisał:

    > Sorry, chodzi oczywiscie o konto bardziej firmowe, a konkretnie dla
    > wspolnoty mieszkaniowej. I nie chodzi o rozwiazania platne 200 PLN
    > miesiecznie (jak bodajze w VWBank), tylko cos zdecydowanie tanszego.

    "Moja" wspólnota ma w Nordei efirma pro, opłata 30 zł przelewy chyba
    0,50 zł i można zdefiniować dowolną
    politykę autoryzacji przelewów.
    No i jest marmurek jakby co.
    Bardzo wygodne, wg mnie, wyszukiwanie operacji na rachunku po nazwie
    kontrachenta, przydatne we wspólnocie :).

    pozdrawiam

    --
    Wojciech Zimkowski