  • 1. Data: 2003-11-03 09:50:41
    Temat: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    Witam

    Ostatnio zatankowałem samochód i chciałem zapłacic kartą (maestro)
    Niestety cos bylo skopane z centruma autoryzacji i nie można bylo jej
    zautoryzowac.

    Czy są jakies procedury na taki przypadek ??
    Pani kazala mi szukac bankomatu..., a baku nie da się zostawić...

    slovek

  • 2. Data: 2003-11-03 11:08:30
    Temat: Re: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "slovek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy są jakies procedury na taki przypadek ??
    > Pani kazala mi szukac bankomatu..., a baku nie da się zostawić...

    Mieć w zanadrzu kartę niewymagającą autoryzacji ;>

    RJCz

  • 3. Data: 2003-11-03 11:24:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 3 Nov 2003 10:50:41 +0100, "slovek" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Czy są jakies procedury na taki przypadek ??
    >Pani kazala mi szukac bankomatu..., a baku nie da się zostawić...

    Pani się może w d.. gryznąć.
    Naklejki na drzwiach oznaczają, że możesz zapłacić przy użyciu karty.
    Jeśli z winy nie leżącej po stronie Twojej transakcji nie może ona
    przeprowadzić, to może wybrać inną forme płatności (np. faktura płatna
    przelewem, weksel) lub zabrać towar z powrotem.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-11-03 12:06:30
    Od: Kuba <jakubkowalczuk@_NOSPAM_.yahoo.com>

    > lub zabrać towar z powrotem.

    Prawdę mówiąc, gdyby na stacjach były pompki
    umożliwiające wyssanie wlanego - niezapłaconego
    paliwa oszczędziłoby to wielu stresów :)

    K.

  • 5. Data: 2003-11-03 12:20:33
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Kuba" <jakubkowalczuk@_NOSPAM_.yahoo.com> napisał w wiadomości

    > Prawdę mówiąc, gdyby na stacjach były pompki
    > umożliwiające wyssanie wlanego - niezapłaconego
    > paliwa oszczędziłoby to wielu stresów :)

    pompki sa, przeciez jakos chrzcic paliwo musza....

  • 6. Data: 2003-11-03 12:20:38
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Kuba <jakubkowalczuk@_NOSPAM_.yahoo.com> writes:

    > Prawdę mówiąc, gdyby na stacjach były pompki
    > umożliwiające wyssanie wlanego - niezapłaconego
    > paliwa oszczędziłoby to wielu stresów :)

    Co ty, zaraz trafiliby się goście którzy wlewali by do baku 20 litrów
    wody, podjeżdżali, tankowali 20 benzyny po czym wtykali głęboko pompkę
    i wysysali wodę...

  • 7. Data: 2003-11-03 12:30:45
    Od: Kuba <jakubkowalczuk@_NOSPAM_.yahoo.com>

    > Co ty, zaraz trafiliby się goście którzy wlewali by do baku 20 litrów
    > wody, podjeżdżali, tankowali 20 benzyny po czym wtykali głęboko pompkę
    > i wysysali wodę...

    No właśnie jak już jesteśmy przy temacie: z jakimi
    (stosowanymi w praktyce, nie w teorii)
    Sz. Grupowicze spotkali się rozwiązaniammi "pata"
    gdy benzynka w baku, a karta nie działa?

    K.

  • 8. Data: 2003-11-03 12:32:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w wiadomości

    bajki i klechdy jak zwykle...;-)

    > Pani się może w d.. gryznąć.

    I tak "paniom" odpowiadasz?
    Ale z ciebie kozak, no no...

    > Naklejki na drzwiach oznaczają, że możesz zapłacić przy użyciu karty.

    No i mozesz.

    > Jeśli z winy nie leżącej po stronie Twojej transakcji nie może ona
    > przeprowadzić,

    i wyjezdza kwitek z napisem "autoryzacja nieudana" czy siakims tam podobnym
    a Ty oczywiscie widzisz w tym dowod winy stacji?

    > to może wybrać inną forme płatności (np. faktura płatna
    > przelewem, weksel) lub zabrać towar z powrotem.

    "ale prosze pana ta karta sie nie zautoryzowala, ja nie wiem czy ona jest
    kradziona czy tylko ma pan debet na koncie, oni takich szczegolow nie
    podaja..." ;-)))

    I co pan nam teraz zrobisz?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2003-11-03 12:50:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 3 Nov 2003 13:32:14 +0100, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >I tak "paniom" odpowiadasz?
    >Ale z ciebie kozak, no no...

    Treśc ta sama, inne opakowanie.

    >No i mozesz.

    >i wyjezdza kwitek z napisem "autoryzacja nieudana" czy siakims tam podobnym
    >a Ty oczywiscie widzisz w tym dowod winy stacji?
    Niech stacja udowodni moja winę :P

    >"ale prosze pana ta karta sie nie zautoryzowala, ja nie wiem czy ona jest
    >kradziona czy tylko ma pan debet na koncie, oni takich szczegolow nie
    >podaja..." ;-)))
    >I co pan nam teraz zrobisz?

    To proszę sobie zabrać paliwo.

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2003-11-03 12:52:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 03 Nov 2003 13:30:45 +0100, Kuba
    <jakubkowalczuk@_NOSPAM_.yahoo.com> wrote:

    >No właśnie jak już jesteśmy przy temacie: z jakimi
    >(stosowanymi w praktyce, nie w teorii)
    >Sz. Grupowicze spotkali się rozwiązaniammi "pata"
    >gdy benzynka w baku, a karta nie działa?

    Prostymi. Nie chcą/nie moga Państwo przyjąć płatności kartą? Trudno,
    mogę zapłacic przelewem. Jeśli się państwo nei zgadzają, to prosze
    sobie zabrać paliwo.

    --