    From: "[GS]" <g...@B...agrosan.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: oplata za cos czego mi nie uruchomiono
    Date: Thu, 18 Aug 2005 22:32:59 +0200

    Witam
    dawno temu podpisalem umowe o linie debetowa z tfu bankiem Kredytbank,
    podpisalem umowe, wplacilem pieniadze za jej uruchomienie. (przygotowywalem
    sie do zakupu samochodu - chcialem miec cos takiego na wszelki wypadek...)
    no i co.... minely ze dwa miesiace, a ja kupilem auto i jak przewidzialem
    wczesniej zabraklo mi gotowki, wiec chcialem skorzystac z limitu
    kredytowego - a tu ZONK! nie ma !!

    CO ROBIC?
    ide sobie do filii oddzialu w mojej pipidowie i grzecznie pytam... a tu
    zupelnie niegrzecznie mi odpowiadaja ze "tak nie ma sprawy zaraz Panu
    uruchomimy" (!!!!) jakby mi łaske robili....

    Zapytalem - czy jakby mi nie byl ten kredyt/debet potrzebny to czy by sie
    owi "przemili" pracownicy Kredytbanku nie zorientowali, ze podpisalem z nimi
    umowe i co najwazniejsze zaplacilem PIENIADZE?!
    odpowiedz byla standardowa jak na te filie oddzialu przystalo - "Nie wiem"

    wkurzony napisalem pismo do centrali i zostalem totalnie olany - czego
    efektem bylo moje olanie i rezygnacja z uzytkowania ich konta.

    W miedzyczasie przenioslem sie do BPH'u w tym samym miescie - rachunku nie
    zlikwidowalem, a moj pracodawca wyslal mi pobory ze swojego konta w
    Kredytbanku na moje nowe.
    Jakiez bylo moje zdziwienie gdy sie dowiedzialem ze pracownik Kredytbanku
    zadzwonil *Ostrzegajac(!)* moj nowy bank ze ja mam jeszcze debet do
    splacenia i zeby na mnie uwazali.

    czy takie procedery uchodza zwykle na sucho takim partaczom w naszym kraju?!

    Jak sie przed tym bronic? zwlaszcza ze dzisiaj dostalem wezwanie zebym
    zaplacil jakies pieniadze *zalegle prowizje i oplaty* Kredytbankowi!! o
    fuck .... pomyslalem ... zapomnialem rozwiazac umowy z nimi!!

    wkurza mnie ze partaczom a moze nawet zlodziejom (bo jak nazwac
    niewywiazanie sie z umowy) musze zaplacic jakies 200 zl....

    a moze powinienem sie poskarzyc jakims instytucjom??

    dzieki za podpowiedzi
    pozdrawiam
    GS