  • 1. Data: 2009-07-17 17:59:12
    Temat: oddział wbk czynny w sobotę (Wawa)?
    Od: plusz <p...@g...com>

    czy ktoś wie czy jest w warszawie czynny jakiś oddział WBK w sobotę?

    --
    plusz
    KalkulatorLokat.pl

  • 2. Data: 2009-07-17 18:55:44
    Temat: Re: oddział wbk czynny w sobotę (Wawa)?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com>
    > czy ktoś wie czy jest w warszawie czynny jakiś oddział WBK w sobotę?

    kilk alat temu zadałem to pytanie rzecznikowi BZWBK z powodu tego, że
    przelewy z datą sobotnią schodziły z rachunku w sobotę a szły w drogę w
    poniedziałek.
    Odpowiedz dostałem taką, że są przecież oddziały czynne w sobotę i to
    dlatego
    - wtedy w Warszawie żadne nie był czynny w sobotę.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2009-07-18 21:00:49
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    blad pisze:
> [...]
    > dlatego
    > - wtedy w Warszawie żadne nie był czynny w sobotę.
    W Warszawie nadal nie ma oddziałów czynnych w sobotę.