eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › niedogodności najgorszego systemu bankowego w galaktyce - czyli gdzie znaleźć konkretną funkcję w systemie transakcyjnym nowego mBanku

  • 1. Data: 2014-06-30 16:50:37
    Temat: niedogodności najgorszego systemu bankowego w galaktyce - czyli gdzie znaleźć konkretną funkcję w systemie transakcyjnym nowego mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    próbuję znaleźć opcję zamawiania wyciągów na email

    i za cholerę nie mogę - gdzie bankowe debile go ukryli?!

  • 2. Data: 2014-06-30 19:25:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał w wiadomości
    >próbuję znaleźć opcję zamawiania wyciągów na email
    >i za cholerę nie mogę - gdzie bankowe debile go ukryli?!

    A nie kombinuj, tylko dzwon na infolinie.
    Jak sie takie cos wciska, to trzeba ponosic koszty :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-06-30 20:38:11
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 czerwca 2014 19:25:57 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > U�ytkownik "zarz�d komplementariusza" napisa� w wiadomo�ci

    > A nie kombinuj, tylko dzwon na infolinie.
    >
    > Jak sie takie cos wciska, to trzeba ponosic koszty :-)
    >

    > J.

    infolinia płatna, a do rozmów z ćwierćinteligentami
    nie lubię - o wiele przyjemniej zapytać tutejszych
    fachowców na grupie usenetowej.

  • 4. Data: 2014-06-30 21:29:07
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 czerwca 2014 16:50:37 UTC+2 użytkownik zarząd
    komplementariusza napisał:
    > próbuję znaleźć opcję zamawiania wyciągów na email
    >

    > i za cholerę nie mogę - gdzie bankowe debile go ukryli?!

    o ile w starym bąku było prosto, bo wchodzisz we WNIOSKI I DYSPOZYCJE i tam wybierasz
    WYCIĄGI ELEKTRONICZNE,

    to w nowym bąku nie jest tak pięknie: EKSPERT ONLINE -> klikasz Panią brunetkę, czyli
    wsparcie w obsłudze -> typ sprawy: wyciągi elektroniczne -> wniosek o wyciągi
    elektroniczne ... uff zagmatwane to to.

  • 5. Data: 2014-06-30 22:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zarząd komplementariusza z...@p...pl ...

    > i za cholerę nie mogę - gdzie bankowe debile go ukryli?!

    z takim podejsciem nasuwa sie mysl, ze jak oni debile a ty ynteligent to
    zapewne sam sobie poradzisz ze znalezieniem...

    Człowiek inteligentny zapytałby google a debil bedzie innych od debili
    wyzywał...

  • 6. Data: 2014-06-30 22:10:13
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 czerwca 2014 22:00:57 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik zarz�d komplementariusza z...@p...pl ...

    > z takim podejsciem nasuwa sie mysl, ze jak oni debile a ty ynteligent to
    >
    > zapewne sam sobie poradzisz ze znalezieniem...
    >

    > Cz�owiek inteligentny zapyta�by google a debil bedzie innych od debili
    >
    > wyzywaďż˝...

    fakt faktem - znalazłem zanim sie ukazała pierwsza odpowiedź
    w markecie usługi itd.

    nie zmienia to postaci rzeczy że wq... się ilekroć musze korzystać z tego mBąka

  • 7. Data: 2014-07-01 08:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zarząd komplementariusza z...@p...pl

    > nie zmienia to postaci rzeczy że wq... się ilekroć musze korzystać z
    > tego mBąka

    A to jest zupełnie inna inszość :)
    Sam korzystam cały czas ze starego interfejsu.