  • 21. Data: 2004-04-01 09:21:05
    Temat: Re: najlatwiej
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
    > Jak chce sie miec rodzine, to nie zycza sie u niej pieniedzy :-)

    jesli ma to byc rodzinka - tylko po to by ladnie wygladac na fotkach, to
    fatycznie masz racje, nie nalezy od kogos takiego oczekiwac czegokolwiek, a
    juz w zadnym wypadku pieniedzy, tylko po co komu taka rodzina ? tego nie
    wiem
    przyjaciol poznaje sie wlasnie w biedzie. a kwota 1000 zl kwalifikuje sie wg
    mnie wlasnie do takiego testu
    Czasami oczywiscie nie ma sie rodziny (lub jest ona zbyt odlegla a czesem
    biedna po prostu), ale jesli zadne z powyzszych (plus pewnie jeszcze kilka
    wyjatkow by sie znalazlo) i ktos nie potrafi takiej kwoty zebrac wsrod
    rodziny, to wynika, ze raczej ze ma sie mocno oslabiony rating wyplacalnosci
    powyzsze niedokonczone dywagacje zainspirowane byly tylko zacytowanymi wyzej
    slowami - i nie sa odpowiedzia na temat :-)

  • 22. Data: 2004-04-01 09:46:49
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Bischoop napisał:

    > interesujace...

    czemu?

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 23. Data: 2004-04-01 09:48:20
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Bischoop napisał:

    > interesujace...

    ok widzac reszte twoich postowm, to te 2000 nie tycza sie ciebie, sorki :-)

  • 24. Data: 2004-04-01 09:58:55
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i krab wygrazmolil(a):

> [...]
    > powyzsze niedokonczone dywagacje zainspirowane byly tylko zacytowanymi wyzej
    > slowami - i nie sa odpowiedzia na temat :-)

    Rodzina wlasnie odpada, rodzice daleko, a wokol tez odpadaja z racji
    tego ze sam nie uzyczalem pieniedzy po tym jak pare razy uzyczylem a
    potem musialem sie doslownie *biegac osobiscie* po zwrot tych pieniedzy,
    i beszczelnie raz uslyszalem *A co na chleb ci brakuje?*.
    Wtedy powiedzialem kategorycze *NIE* .

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 25. Data: 2004-04-01 10:00:06
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Karolcia wygrazmolil(a):

    > Użytkownik "Bischoop" <s...@k...russia> napisał
    >
    > Spróbuj może w Eurobanku, obiecują w 15 minut:)

    Obiecanki cacanki a glupiemu radosc ? :-)

  • 26. Data: 2004-04-01 10:01:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Obiecanki cacanki a glupiemu radosc ? :-)

    No jak masz takie podejście, to gdzie chcesz tę pożyczkę dostać? Provident
    przychodzi do domu, ale za to koszt pożyczki jest zabójczy.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2004-04-01 10:11:54
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał

    > Obiecanki cacanki a glupiemu radosc ? :-)

    Jak ci nie pasuje, to poszukaj sobie gdzie indziej. Nikt ci akurat w
    eurobanku brać nie każe.
    Tylko potem nie miej pretensji, ze splacac trzeba...

    pozdr
    K.

  • 28. Data: 2004-04-01 10:20:12
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Glenn wygrazmolil(a):

    > No jak masz takie podejście, to gdzie chcesz tę pożyczkę dostać? Provident
    > przychodzi do domu, ale za to koszt pożyczki jest zabójczy.

    Chodzi mi o to ze przedpiscia napisal ponoc obiecuja w 15min, a jak to
    jest w praktyce nie bylo mowy.

  • 29. Data: 2004-04-01 10:20:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chodzi mi o to ze przedpiscia napisal ponoc obiecuja w 15min, a jak to
    > jest w praktyce nie bylo mowy.

    No to może rusz 4 litery i sprawdź? Przecież nikt tego za Ciebie nie zrobi.

  • 30. Data: 2004-04-01 10:26:11
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

> [...]

    > eurobanku brać nie każe.
    > Tylko potem nie miej pretensji, ze splacac trzeba...

    Karolcia nie napisalem ze mi nie pasuje, moze byc nawet USAbanku, jednak
    napisalas obiecuja w 15min, wydawalo mi sie to wziete z reklamy, anizeli
    wlasne doswiadczenia.