eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mbank, piętno] Krótka długa historia pewnego wniosku o kartę › [mbank, piętno] Krótka długa historia pewnego wniosku o kartę
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.pregierz
    Subject: [mbank, piętno] Krótka długa historia pewnego wniosku o kartę
    Date: Wed, 15 Jun 2005 22:04:04 +0200

    Z systemu informacji mB o statusie mojego wniosku o KK:

    "2005.05.26 Wniosek został przekazany do szczegółowej weryfikacji.

    2005.05.27 Rozpoczęto analizę Wniosku. Oczekuje na podjęcie decyzji
    kredytowej.

    2005.05.31 Na podstawie Twoich deklaracji Wniosek o kartę kredytową
    został rozpatrzony pozytywnie. Proszę czekać na kontakt z Agentem.

    2005.06.15 Złożyłeś rezygnację.Twój Wniosek został wycofany."

    No bo ile można w końcu czekać na tego agenta. Chyba, że to jakiś
    "uśpiony agent"

    Ma mój e-mail, dwa numery telefonu, adres i przez 2 tygodnie nie potrafi
    się skontaktować i powiedzieć, że zawalony jest robotą i może się ze mną
    spotkać dopiero za tydzień/miesiąc/rok?

    Że aż zacytuję klasykę:
    "- Skoro jeśli on się zgrywa na Rotszylda - mówił Benia o Tartakowskim -
    to niech go szlag trafi. Wytłumacz mi, Muginsztejn, jak przyjacielowi:
    zaczynam z facetem korespondencję handlową, to dlaczego nie miałby
    wsiąść do tramwaju za pięć kopiejek i wstąpić do mojego mieszkania, i
    wypić w moim rodzinnym gronie kieliszek wódki, i przegryźć, czym Bóg
    dał? Co mu przeszkodziło zwierzyć się przede mną? "Benia - mógł mi
    powiedzieć - tak a tak, tu masz mój bilans, poczekaj te parę dni, daj mi
    złapać oddech, daj mi się ruszyć" Co ja bym mógł mu na to powiedzieć?
    Świnia ze świnią się nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem - owszem."

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)