  • 1. Data: 2013-11-16 00:24:00
    Temat: mBank znowu się o mnie troszczy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    A w szczególności o moją liczbę kliknięć:

    Zgodnie z naszymi zapowiedziami, 25 listopada 2013 r. BRE Bank - będący
    dotąd właścicielem marki mBanku - zmieni się w mBank (nazwą mBanku zostaną
    też zastąpione marki: MultiBank oraz Private Banking & Wealth Management).
    Od tego momentu bank będzie działać pod jedną, wspólną nazwą, wywodzącą się
    z obecnej na polskim rynku od 13 lat marki mBanku.

    W efekcie tych zmian obecny serwis internetowy www.mbank.pl zacznie pełnić
    rolę serwisu internetowego całej Grupy mBanku, co przełoży się na zmiany, o
    których będziemy informować naszych klientów. Co ważne, na stronach mbank.pl
    nadal będzie można znaleźć niezbędne informacje na temat dotychczasowej
    oferty produktów i usług mBanku.

    Logowanie do czterech serwisów transakcyjnych

    Pierwszą istotną zmianą będzie nowy sposób logowania do banku,
    rozpoczynający się od wyboru serwisu transakcyjnego.

    Ponieważ serwis internetowy mBanku stanie się wspólny dla wszystkich
    klientów Grupy (m.in. dotychczasowych klientów MultiBanku czy też klientów
    korporacyjnych), to po kliknięciu w przycisk ,,Zaloguj" pojawi się pasek z
    wyborem systemu transakcyjnego:

    - Private Banking - dla klientów dawnego BRE Private Banking & Wealth
    Management
    - mBank CompanyNet - dla klientów korporacyjnych (system iBRE)
    - mBank - dawny MultiBank - dla obecnych klientów MuliBanku
    - mBank - dotychczasowy oraz nowy serwis transakcyjny dla klientów mBanku

    Obecni klienci mBanku będą mogli zalogować się do serwisu transakcyjnego
    wybierając czwartą opcję na liście.

    [...]

    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,3266.html?lang=

  • 2. Data: 2013-11-16 23:06:42
    Temat: Re: mBank znowu się o mnie troszczy
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    >A w szczególności o moją liczbę kliknięć:

    (...)

    czy ktos w ogole zamierza pozostac klientem nowego mbanku?
    caly czas zylem w przekonaniu ze nowy serwis transakcyjny jest tylko dla
    chetnych, ale naieram coraz wiecej watpliwosci...
    jaki bank wyieraja przyszli-byli klienci mbanku?

  • 3. Data: 2013-11-17 09:44:22
    Od: jj <p...@w...pl>

    nie po to wydali kupę szmalcu na nowe GUI, żeby teraz utrzymywać stary i nowy
    interfejs. Prędzej czy później stary zostanie wyłączony. I tak mBank dosyć długo
    utrzymuje starą wersję. Ja póki można trzymam się starej, a potem co cóż - trzeba się
    będzie przyzwyczaić do nowej. Mogę zmieniać bank, ale żeby z powodu GUI?

  • 4. Data: 2013-11-17 10:05:38
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-16 23:06, vvvvvv pisze:
> [...]
    > chetnych, ale naieram coraz wiecej watpliwosci...
    > jaki bank wyieraja przyszli-byli klienci mbanku?

    Dopóki mB jest darmowy i niewymagający (wpływów, obrotów, depozytów itp)
    - to niech se jest, choć zasadniczo jest to martwe konto ze średnim
    saldem 100zł. To moje pierwsze konto "internetowe" i kilka bardzo
    okazyjnych i sporadycznych należności mam ustawione na mB i o wielu z
    nich nie pamiętam, więc przeniesienie/zmiana wymagałaby nieco pracy.
    Z pozostałych - do likwidacji pójdzie na razie Mille i EB, zostanie ING,
    BGŻ i BGŻ-O (bo też naprawdę darmowe).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-11-17 11:51:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Nov 2013 23:06:42 +0100, vvvvvv napisał(a):
    > (...)
    > czy ktos w ogole zamierza pozostac klientem nowego mbanku?
    > caly czas zylem w przekonaniu ze nowy serwis transakcyjny jest tylko dla
    > chetnych, ale naieram coraz wiecej watpliwosci...

    Dwoch utrzymywac nie beda ... napisz im co o tym myslisz,
    ale przyzwyczaj sie do nowego.
    Skoro sie jednocza i jeden interfejs ma obslugiwac wszystkie marki, to
    interfejs bedzie zmieniany.
    Albo im napisz co sie w nowym nie podoba, moze zdaza poprawic :-)

    A ja im chyba napisze ze dzien wyczerpania kart kodow bedzie dniem
    ostatnim ..

    J.

  • 6. Data: 2013-11-17 11:59:02
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 11:51:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > A ja im chyba napisze ze dzien wyczerpania kart kodow bedzie dniem
    > ostatnim ..

    Zawsze można dokupić ;->
    Zdaje się 19 zet wg ostatnich podwyżek... ;/

    Zapas mam na najbliższe 15 lat, z samej ciekawości konta nie zamknę
    dopóki bezpłatne :)

    --
    Imka

  • 7. Data: 2013-11-17 13:45:33
    Od: "tytu" <t...@o...pl>

    Jestem bardzo zadowolony!!!

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-11-17 18:39:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jj" 3...@g...co

[...]

    Ja od długiego czasu przyzwyczajam się do nowej wersji. ;)
    Numer telefonu przeniosłem z mBanku do Play, uMerytotuczniłem
    konto firmowe, pożegnałem się z kredytówką mBanku, przymierzam
    się do obsługiwania wpłatomatów debetówką SyneCkową...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-11-17 19:21:54
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-11-16 00:24, MarekZ pisze:

    > Obecni klienci mBanku będą mogli zalogować się do serwisu transakcyjnego
    > wybierając czwartą opcję na liście.

    Ale w czym problem? Jak ktoś chce logować się prosto i szybko
    to i tak korzysta z bezpośredniego linku do serwisu transakcyjnego.

  • 10. Data: 2013-11-17 22:02:28
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "tytu" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem bardzo zadowolony!!!

    no ja tez, dlatego zalezy mi zeby ten stary system zostal