  • 1. Data: 2012-02-05 22:01:40
    Temat: mBank VISA Chargeback - formularz?
    Od: Marcin <u...@c...com>

    gdzie w Sieci znajdę formularz mBanku do złożenia VISA Chargeback ?

    Marcin

  • 2. Data: 2012-02-06 15:18:49
    Temat: Re: mBank VISA Chargeback - formularz?
    Od: Michał Pławsiuk <m...@g...com>

    On 5 Lut, 23:01, Marcin <u...@c...com> wrote:
    > gdzie w Sieci znajdę formularz mBanku do złożenia  VISA Chargeback ?
    >
    > Marcin

    A po co Ci? xD

    Jeżeli potrzebujesz dokonać Chargeback to zadzwoń na mLinie i przyjmą
    telefonicznie. A jak będą potrzebowali jakieś dodatkowe rzeczy, to
    poproszą o przesłanie mejlem (przynajmniej u mnie tak chcieli)

  • 3. Data: 2012-02-08 13:53:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin <u...@c...com> writes:

    > gdzie w Sieci znajdę formularz mBanku do złożenia VISA Chargeback ?

    Chyba masz na mysli formularz reklamacji obciążenia karcianego?
    --
    Krzysztof Halasa