  • 1. Data: 2013-06-04 11:05:28
    Temat: [mBank] Pan Tageusz
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Obejrzałem prezentację nowego interfejsu mBanku. Ogólnie wygląda to nieźle.
    Brak przymusu migracji na nowy interfejs, w zamierzeniu bezterminowo. Po
    migracji dostępne oba serwisy.

    Plusy: serie przelewów i ogólna na pierwszy rzut oka dobra ergonomia
    serwisu. Będzie zwrot 1% środków zainwestowanych w SFI.

    Minusy: trochę infantylnie to wygląda, jakieś odznaki typu Pan Tageusz i
    pokrewne pierdoły, ogólna fejsbukizacja, jakieś baloniki z oprocentowaniem
    (alioryzacja) itd.

  • 2. Data: 2013-06-04 12:50:08
    Temat: Re: [mBank] Pan Tageusz
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 04 Jun 2013 11:05:28 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Obejrzałem prezentację nowego interfejsu mBanku. Ogólnie wygląda to
    > nieźle.

    Zamiast prezentacji wolałbym wersję demo serwisu transakcyjnego. Zrobili
    taką czy zapomnieli? Bo nie mogę znaleźć.

  • 3. Data: 2013-06-08 07:31:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Jun 2013 11:05:28 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Brak przymusu migracji na nowy interfejs, w zamierzeniu bezterminowo. Po
    > migracji dostępne oba serwisy.

    I to im się będzie kalkulować? Takie utrzymywanie dwóch serwisów
    jednocześnie? Pewnie stary już nie będzie rozwijany i podzieli, mniej
    więcej, los list haseł jednorazowych, znając życie.

    > Minusy: trochę infantylnie to wygląda, jakieś odznaki typu Pan Tageusz i
    > pokrewne pierdoły, ogólna fejsbukizacja, jakieś baloniki z
    > oprocentowaniem (alioryzacja) itd.

    No cóż to jest aktualnie standard, więc chyba nie ma co się dziwić.
    Trzeba jeszcze poczekać jakiś czas aż nastąpi, nowa stara moda i banki
    będą krzyczeć z reklam/ulotek - u nas totalna prostota, wszystko na
    jednym ekranie bez grafiki, każda operacja po jednym kliknięciu etc ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-06-08 10:20:32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > będą krzyczeć z reklam/ulotek - u nas totalna prostota, wszystko na
    > jednym ekranie bez grafiki, każda operacja po jednym kliknięciu etc ;)

    Będą wtedy mogli jeszcze dopisać, że chronią zasoby planety, bo zmniejszenie
    transferu danych to zmniejszenie zużycia energii.
    Ciekawe ile razy w roku ta cała zbędna grafika lata po sieci.
    P.G.