  • 1. Data: 2013-07-05 03:42:57
    Temat: mBank>>Alior Sync
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Znajomy bedzie przenosil glowny rachunek z mBanku do AliorSynca.
    Czy sa jakies powody dla ktorych nie powinien?
    No i czy teraz czy poczekac na jakas promocje (Ipad do wygrania albo
    przynajmniej Kindle)? Jak czesyo i nich nywaja promocje na otwarcie
    konta?
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-07-05 09:23:50
    Temat: Re: mBank>>Alior Sync
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 03:42:57 UTC+2 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
> [...]
    >
    > No i czy teraz czy poczekac na jakas promocje (Ipad do wygrania albo
    >
    > przynajmniej Kindle)? Jak czesyo i nich nywaja promocje na otwarcie

    Przeglądnij http://livesmarter.pl/tag/alior-sync/
    Najwięcej było 100zł na start, później 50 tki, teraz 20. Szału nie będzie.

  • 3. Data: 2013-07-05 10:56:55
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > No i czy teraz czy poczekac na jakas promocje (Ipad do wygrania albo
    > przynajmniej Kindle)? Jak czesyo i nich nywaja promocje na otwarcie konta?

    Sam tak zrobiłem. Interfejs mają w zupełnie innym stylu niż mBank, dużo
    bardziej przeładowany i bardziej graficzny, dla mnie to wada, ale da się
    z tym żyć po pewnym czasie. Żadnych niespodzianek nie zanotowałem.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2013-07-05 12:52:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sam tak zrobiłem. Interfejs mają w zupełnie innym stylu niż mBank, dużo
    > bardziej przeładowany i bardziej graficzny, dla mnie to wada, ale da się z
    > tym żyć po pewnym czasie. Żadnych niespodzianek nie zanotowałem.

    Dla mnie niespodzianką było, że przychód z działalności gospodarczej nie
    jest akceptowalnym przychodem aby udzielili kredytu w rachunku.
    P.G.

  • 5. Data: 2013-07-05 17:25:28
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-07-05 03:42, T...@s...in.the.world pisze:
    > Czy sa jakies powody dla ktorych nie powinien?

    Jeśli koledze lista operacji na stronie nie musi pokrywać się z listą
    operacji na wyciągu to może śmiało przenosić. Jakiś tydzień temu
    zauważyłem, że jedna operacja za żadne skarby nie chce się pojawić na
    liście transakcji, jest za to na wyciągu miesięcznym. Saldo po operacji
    następnych transakcji jest poprawne (tj. uwzględnia 'zaginioną'
    operację), ale historia jakby niekompletna...

  • 6. Data: 2013-07-05 22:47:21
    Od: gral <n...@e...pl>

    osa napisał(a):

> [...]
    > następnych transakcji jest poprawne (tj. uwzględnia 'zaginioną'
    > operację), ale historia jakby niekompletna...

    niestety wiarygodność wyświetlanych danych jest nie do przyjęcia.
    ja wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, że po zalogowaniu widzę jakieś
    saldo, a po kliknięciu w szczegóły rachunku inne...
    od banku wymagam, aby pokazywał prawdę.

  • 7. Data: 2013-07-06 00:27:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gral napisał(a) :

> [...]
    > ja wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, że po zalogowaniu widzę jakieś
    > saldo, a po kliknięciu w szczegóły rachunku inne...

    Nie za dużo wymagasz od Synca?
    Dalej widzę ten sam błąd w kolejności pozycji.
    Np. mam 1000 zł, przelew 1 na 100 zł i zaraz przelew 2 na 200 zł.
    I kolejność operacji, nawet po wielu dniach, z saldem pokazuje:
    1000-200=900
    900-100=700
    Matematyka godna uczniów Giertycha.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2013-07-09 17:17:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...atman.pl

> [...]
    > No i czy teraz czy poczekac na jakas promocje (Ipad do wygrania albo przynajmniej
    Kindle)? Jak czesyo i nich nywaja promocje na

    Ja widzę stale 5 dych za polecenie. Może warto poleciEć? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-07-09 22:42:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kr7h7j$hih$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Np. mam 1000 zł, przelew 1 na 100 zł i zaraz przelew 2 na 200 zł. I kolejność
    operacji, nawet po wielu dniach, z saldem pokazuje:

    To, co najważniejsze -- zgadza się -- nie zgadzają
    się tylko drobiazgi, bo jednak rząd wielkości jest
    dobrze oszacowany.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-07-10 15:40:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kr6o5a$vbq$...@d...me

> [...]
    > Saldo po operacji następnych transakcji jest poprawne (tj. uwzględnia 'zaginioną'
    operację), ale historia jakby niekompletna...

    Mnie zawsze ciekawią ludzie noszący niepotrzebne ,,bagaże'' -- czy to
    niepotrzebne nawisy tłuszczowe, czy to niepotrzebne bagaże w plecakach,
    czy jakieś inne... Także nie pojmuję tego przeładowania SyneCkowego,
    IMO im prościej, tym lepiej, oby czytelnie, stabilnie, bezawa_ryjnie...

    Ale z dwojga złego wolę umiarkowaną awaryjność bankową połączoną
    z wiśniami, orzechami i obwarzankami niż bezawa_ryjność połączoną
    z opłatami bankowymi pobieranymi przez bank od owieczek. :)

    -=-

    Trwają i trwają telewidzowie -- ciesząc się, że dostali kon_cesję. :)
    I wymadlają z powodu tej radości, abym o stosownym radiu napisał, że
    radio ma... Ot -- i cała mądrość wyznawców tego typu.

    A ja, umiłowani w Pannie i w Panu, przypinam Wam o tym,
    że nie warto tracić kolejnych dzieci pod Jeżewem. :)
    Modląc się. proście swego Boga o zdrowie, o powodzenie
    w interesach, o pieniądze, o mądrość, o wiarę, o nadzieję,
    o miłość itd. -- zamiast o to, abym ja pisał, że to radio ma...

    Bo ja napiszę to, co zechcę napisać (biorąc drobne poprawni
    na różne błędy) ale Wy możecie zostać ukarani przez mojego
    Boga, który mówiąc -- nie zabijaj, sam zabija...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'