  • 1. Data: 2004-05-14 15:16:16
    Temat: kredyt pozyczka got.- 40 tys pln - PROSBA O POMOC
    Od: "konrad" <j...@o...pl>

    witajcie,
    proszę o poradę, w miarę szybką

    do którego banku uderzyc po pozyczke GOTÓWKOWĄ -
    - potrzebuje 40 tys złotych, zarabiam 3,5 tys zł miesiecznie, ale odpadają
    jakie kolwiek zabezpieczenia spłaty. Wiem, ze bez zabezpieczen oferuje
    Raifaisen, czy wiecie kto jeszcze?

    z góry dziekuje Wam wszystkim za odpowiedzi,

    pozdrawiam
    konrad

  • 2. Data: 2004-05-14 15:39:36
    Temat: Re: kredyt pozyczka got.- 40 tys pln - PROSBA O POMOC
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    konrad <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > odpadają jakie kolwiek zabezpieczenia spłaty. Wiem, ze bez
    > zabezpieczen oferuje Raifaisen, czy wiecie kto jeszcze?

    Zobacz Citibank. I nastaw się, że wygodne pożyczki są bardzo drogie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-05-14 15:47:29
    Od: "konrad" <j...@o...pl>

    wiem, ze drogie, niestetym teraz moge rozwazac tylko takowe.
    dziekuje za pierwsza podpowiedz :))

    PS
    brygada mlodziezowa zobowiazuje sie do zaciagniecia warty, przy
    nowozakupionych parowkach :)