  • 1. Data: 2004-05-14 12:55:15
    Temat: Inteligo PROFILE-DRID
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    Witam

    Własnie ujrzałem w historii transakcji pozycję PROFILE-DRID (w tabeli Typ
    Transakcji)
    Kwota 0,00, opisu transakcji brak. Saldo niezmienione.
    Co to jest?
    Widział już to ktoś kiedyś?

    CKY

  • 2. Data: 2004-05-14 20:05:14
    Temat: Re: Inteligo PROFILE-DRID
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    CKY <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Transakcji)
    > Kwota 0,00, opisu transakcji brak. Saldo niezmienione.
    U mnie nie ma!
    > Widział już to ktoś kiedyś?

    Nie!
    Może ma to związek z jakąś "modernizacją"?
    > CKY
    >
    > Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2004-05-14 20:39:25
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    CKY wrote:

    /ciach.../

> [...]
    > Transakcji)
    > Kwota 0,00, opisu transakcji brak. Saldo niezmienione.

    Mysle, ze _oni_ widzieli - czemu nie zapytasz u zrodla ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek