  • 1. Data: 2003-06-03 15:00:56
    Temat: [LUKAS]
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Czy mnie się wydaje, czy Lukas zmienił troszeczkę wygląd wszelkiego rodzaju
    papierowych potwierdzeń drukowanych w oddziale na tych ichnich fajnych
    małych karteczkch? :-)

    Mam potwierdzenie nadania hasła i oświadczenie o używaniu dowodu osobistego.
    Jakby zmienili software, czy cuś?

    A piątku potwierdzenie oddania karty ID mam jeszcze po staremu...

    Na nowych jest nazwisko obsługującego, ale nie ma adresu ani nazwy miasta, w
    którym znajduje się oddział. Jest tylko jego numer.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-06-03 16:03:45
    Temat: Re: [LUKAS]
    Od: Krzysztof Mieloch <k...@w...de>

    On Tue, 3 Jun 2003 17:00:56 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Mam potwierdzenie nadania hasła i oświadczenie o używaniu dowodu osobistego.
    >Jakby zmienili software, czy cuś?

    Wczoraj wplacalem pieniadze i przy okazji nadalem sobie haslo i
    oswiadczylem, co do dowodu.

    Wyniki:
    Potwierdzenie wplaty bez zmnian
    Pozostale dwa, tak jak mowisz

    >A piątku potwierdzenie oddania karty ID mam jeszcze po staremu...
    Dobrowolnie oddales, bo mi nie kazali i dalej mam.

  • 3. Data: 2003-06-03 16:42:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Mieloch" <k...@w...de> napisał w wiadomości

    > Wyniki:
    > Potwierdzenie wplaty bez zmnian
    > Pozostale dwa, tak jak mowisz

    Aha. :-)

    > Dobrowolnie oddales, bo mi nie kazali i dalej mam.

    Dobrowolnie. Nie chcę tego cholerstwa. :-)

    To teraz można mieć i hasło i kartę ID? Chociaż faktycznie w poniedziałek
    kobita pytała, czy chcę oddać kartę.

    To ciekawe...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-06-03 16:54:03
    Od: Krzysztof Mieloch <k...@w...de>

    On Tue, 3 Jun 2003 18:42:39 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >To teraz można mieć i hasło i kartę ID?

    Podejrzewam, ze karte ID mozna miec, ale dostepu z nia nie ma, bo np.
    Terminale sa zmienione i juz jej nie odczytasz.

  • 5. Data: 2003-06-03 20:03:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Podejrzewam, ze karte ID mozna miec, ale dostepu z nia nie ma, bo np.
    > Terminale sa zmienione i juz jej nie odczytasz.

    Heh, w sumie to nawet nie zauważyłem, żeby ją odczytywała przy oddawaniu.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-06-04 05:50:48
    Od: "Damian" <...@j...pl>

    > Heh, w sumie to nawet nie zauważyłem, żeby ją odczytywała przy oddawaniu.
    > :-)
    a weryfikuja tozsamosc z dowodem osobistym?
    bo jesli nie to teraz najgorszy moment na zagubienie karty ID... zlodziej
    moglby sie latwo zalegalizowac...

  • 7. Data: 2003-06-04 06:58:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bbij64$sh7$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > To teraz można mieć i hasło i kartę ID? Chociaż faktycznie w
    > poniedziałek kobita pytała, czy chcę oddać kartę.

    Wczoraj rozmawialem telefonicznie z prac. oddzialu i poinformowal mnie, ze
    karty te sa juz niewazne - mozna wyrzucic albo zostawic na pamiatke, ale w
    portfelu nie ma sensu nosic, bo przeciez (jak chyba sam pisales?) sa juz
    zmienione terminale w oddzialach - nie byloby gdzie ich wlozyc.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-06-04 09:28:42
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <...@j...pl> napisał w wiadomości

    > a weryfikuja tozsamosc z dowodem osobistym?

    Na tym właśnie polega obecnie weryfikacja.

    Plus ustalony kod.

    > bo jesli nie to teraz najgorszy moment na zagubienie karty ID... zlodziej
    > moglby sie latwo zalegalizowac...

    ???
    Karty ID nie ma już nawet gdzie odczytać. Jest po prostu śmieciem oddawanym
    do odziału. Na jej podstawie nie nastęuje już identyfikacja. W praktyce
    mógłbym oddać czyjąś kartę, a ten ktoś moją...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-06-04 09:29:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > portfelu nie ma sensu nosic, bo przeciez (jak chyba sam pisales?) sa juz
    > zmienione terminale w oddzialach - nie byloby gdzie ich wlozyc.

    To na cholerę oddawałem swoją? :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara